Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
REGON: 31022628200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kardiomonitorów oraz aparatów KTG dla SPZOZ w Krotoszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup: a) Kardiomonitorów w ilości sztuk 12, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 - pakiet nr 1 – kardiomonitory, b) Aparatów KTG w ilości sztuk 9 oraz centrali w ilości sztuk 1, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 – pakiet nr 2 – aparaty KTG, 2. Realizacja zamówienia obejmuje: a. dostarczenie wymienionych w pkt. 1 a-b wyrobów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umowie.. b. Przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji, c. dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej, d. udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 – warunki gwarancji do SIWZ , e. przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, b) Załącznik nr 2 – Formularz cenowy c) Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji, Warunki gwarancji, dla każdego wybranego pakietu oddzielnie d) Załącznik nr 7 – pakiet nr 1 – kardiomonitory, e) Załącznik nr 8 – pakiet nr 2 - aparaty KTG, 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)./8. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. II.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. III. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z dostarczanymi urządzeniami i wyposażeniem następujące dokumenty: a) Instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji wydrukowanej i elektronicznej); b) wykaz czynności serwisowych, które mogą być wykonywane przez użytkownika samodzielnie bez utraty gwarancji; c) wykaz autoryzowanych przedstawicieli serwisowych; d) paszport techniczny; e) wykaz materiałów zużywalnych, wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
Dodano: 2024-04-30 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej”
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i dostawa aparatu USG z wyposażeniem dla ZZOZ w Czarnkowie
Dodano: 2024-04-26 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego do pracowni endoskopii
Dodano: 2024-04-03 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego - zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14