Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg
- Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
- Data zamieszczenia: 2015-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Warszawska 32 32
05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
REGON: 01327104500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kamery cyfrowej Full HD wraz z osprzętem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kamery cyfrowej Full HD na potrzeby Gminy Konstancin-Jeziorna. 2. Szczegółowe parametry wymaganego sprzętu oraz jego specyfikację określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach technicznych, niż zostało to określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz nie obciążony prawami osób trzecich. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielania gwarancji jakości: minimalny, wymagany okres gwarancji - 24 miesiące na kamerę cyfrową Full HD, minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy na karty pamięci oraz minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy na statyw z regulacją wysokości do kamery cyfrowej Full HD.. 7. Szczegółowy opis techniczny: Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (opisane w załączniku nr 2 do SIWZ) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku zaproponowania urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał ono pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności. Zamawiający wymaga, aby cechy równoważne zostały wykazane oraz opisane przez Wykonawcę. 8. W przypadku gdy w załączniku nr 2 do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu audio-video dedykowanego do przestrzeni Oranżerii oraz salki konferencyjnej Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-20 - Wyposażenie multimedialne sal centrum konferencyjnego na PGE Narodowym
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu multimedialnego w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/169/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-09-08 - Modernizacja systemu audio-video w auli im. Prof. J. Piekarczyka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-126/2015
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/149/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-08-14 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2015-06-30 - WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - DOSTAWA, WDROŻENIE I INSTALACJA SYSTEMU WIDEOKONFERENCYJNEGO
Dodano: 2015-06-05 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/104/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-05-26 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/68/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-04-22