Przetargi.pl
Zakup kalendarzy dla NFOŚiGW na 2010 rok

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 3a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4590000 , fax. 022 4590201
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
    ul. Konstruktorska 3a 3a
    02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4590000, fax. 022 4590201
    REGON: 00138105600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kalendarzy dla NFOŚiGW na 2010 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup kalendarzy dla NFOŚiGW na 2010 rok. Zamówienie zostało podzielone na trzy Części. Część 1 - Kalendarze książkowe z wymienną okładką. Część 2 - Kalendarze książkowe. Część 3 - Kalendarze ścienne. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy Części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Części III SIWZ (odpowiednio dla Części 1 - w Części III-1 SIWZ, dla Części 2 - w Części III-2 SIWZ, dla Części 3 - w Części III-3 SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997928
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku Części 1 oraz Części 2 oraz Części 3 zamówienia: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. 1.2) i pkt. 1.3) powyżej, muszą oni spełniać łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Części 1 oraz Części 2 oraz Części 3 zamówienia: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt 1.1) powyżej, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę/ów warunków określonych w pkt. III.2)1.2) i pkt. III.2)1.3) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt III.2)1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 1, mogą oni złożyć łącznie, w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Zaleca się złożenie oświadczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym - odpowiednio dla Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - Załącznik nr 2.1, 2.2 oraz 2.3 do IDW. 3. Stosownie do treści §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument/ty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej Części zamówienia (dokumenty należy załączyć do oferty składanej na daną Część zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Projekt graficzny kalendarza
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach