Przetargi.pl
Zakup jednorazowych kasetek (próbników) do analizatora Drager Drug Test 5000

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup jednorazowych kasetek (próbników) do analizatora Drager Drug Test 5000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Jednorazowe kasetki (próbniki) kompatybilne z urządzeniem Drug Test 5000 do wstępnego wykrywania w ślinie osób kierujących pojazdami lub innych osób środków działających podobnie do alkoholu 1. Umożliwiające pobranie próbki śliny od badanego oraz analizę tej próbki w urządzeniu 2. Jednoczesne wykrywanie co najmniej następujących grup związków: - opiaty, - amfetamina, - pochodne amfetaminy, - kokaina, - kanabinole, - benzodiazepiny. 3. Objętość próbki śliny niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia testu nie może przekraczać 1,0 ml. 4. Czas trwania analizy próbki śliny od chwili wprowadzenia kasetki (próbnika )do urządzenia - maksymalnie 10 min. 5. Kasetki (próbniki) muszą posiadać pozytywną opinię wydaną przez Instytut Ekspertyz Sądowych im. prof. dr. Jana Sehna w Krakowie, zgodnie z § 4 ust 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 czerwca 2003 r. w sprawie wykazu środków działających podobnie do alkoholu oraz warunków i sposobu przeprowadzania badań na ich obecność w organizmie (Dz. U. Nr 116, poz. 1104 z póź. zm.). 6. Wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy od daty odbioru dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 44 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach