Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-318 Poznań, ul. Władysława Węgorka 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8649000 , fax. 061 8676301
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy
ul. Władysława Węgorka 20 20
60-318 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8649000, fax. 061 8676301
REGON: 00008021700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup jednego egzemplarza fabrycznie nowego zestawu do analizy białek metodą elektroforezy 2D (w tym: aparatu do elektroforezy białek według punktu izoelektrycznego oraz systemu z kamerą CCD do dokumentacji i analizy materiałów znakowanych chemiluminescencyjnie, fluorescencyjnych oraz znakowanych metodą kolorymetryczną) oraz jednego egzemplarza fabrycznie nowej wirówki z chłodzeniem do wirowania w falkonach (15-50mL) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, transport do siedziby Instytutu Ochrony Roślin-PIB- w Poznaniu (ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań), rozładowanie, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, zainstalalowanie, próbne uruchomienie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji jednego egzemplarza fabrycznie nowego zestawu do analizy białek metodą elektroforezy 2D (w tym: aparatu do elektroforezy białek według punktu izoelektrycznego oraz systemu z kamerą CCD do dokumentacji i analizy materiałów znakowanych chemiluminescencyjnie, fluorescencyjnych oraz znakowanych metodą kolorymetryczną) oraz jednego egzemplarza fabrycznie nowej wirówki z chłodzeniem do wirowania w falkonach (15-50mL) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384320002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega wniesienia wadium (dotyczy obu dopuszczonych części zamówienia)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych-oryginał lub poświadczona notarialnie kopia. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko tzw. PODMIOTÓW ZBIOROWYCH) - oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wg wzoru w zał. nr 3 do SIWZ)-oryginał. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część jest zobowiązany dołączyć- na każdą część, na którą składa ofertę -osobny formularz ofertowy (zał. nr 2 do siwz), opis techniczny oferowanego sprzętu oraz dokumenty wymienione wyżej w pkt 1-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa automatycznego systemu mikroreakcji
Dodano: 2013-07-22 - Dostawa sekwenatora
Dodano: 2013-07-22 - Dostawa sekwenatora
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa sekwenatora z wyposażeniem
Dodano: 2013-06-10 - Sprzedaż, dostarczenie, rozładowanie,uruchomienie i kalibracja w siedzibie Zamawiającego tj. Instytucie Genetyki Człowieka PAN przy ul. Strzeszyńskiej 32 w Poznaniu, dwóch fabrycznie nowych SYSTEMÓW DO ILOŚCIOWEGO PCR W CZASIE RZECZYWISTYM wraz z przeszkoleniem użytkowników
Dodano: 2012-12-28 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem mikropłytkowego czytnika wielodetekcji, zamrażarki niskotemperaturowej i wirówki z chłodzeniem dla Katedry i Kliniki Hipertensjologii, Angiologii i Chorób Wewnętrznych UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2012-07-24 - SPRZEDAŻ, DOSTARCZENIE, ROZŁADOWANIE I URUCHOMIENIE SYSTEMU DO SEKWENCJONOWANIA W CZASIE RZECZYWISTYM (PIROSEKWENCJONOWANIA)
Dodano: 2012-04-23 - Najem analizatora parametrów krytycznych z zakupem odczynników
Dodano: 2012-02-22 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 2 szt. analizatora składu ciała dla jednostek UM w Poznaniu
Dodano: 2010-06-09