Przetargi.pl
Zakup instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Środzie Ślaskiej

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Środzie Ślaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania . Zestawy komputerowe A - 7 sztuk ,zestaw C - 6 sztuk, urządzenia wielofunkcyjne - 4 sztuki, jeden projektor, o parametrach zgodnie z załącznikiem A, oraz zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konfiguracji sprzętu komputerowego określonymi w załączniku B - dołączonym do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302312200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5wypełniony formularz załącznika C w zakresie oferowanego sprzętu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem następujące dokumenty ;które będą podlegały ocenie spelnia/niespelnia 1)wypełniony formularz oferty - wg wzoru - zał. Nr 1 2)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi dodatek do SIWZ - zał. Nr 2 3) oryginał pełnomocnictwa ( pełnomocnictw) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika . 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (nie mniej niż 1 dostawę, nie mniejszą niż wartość oferowanej ceny) odpowiadającym rodzajem, dostawom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w raz z dokumentami potwierdzającymi , że dostawy zostały wykonane należycie. 6) zaakceptowany projekt umowy 7) kalkulacja cenowa - podsumowanie 8) Wypełniony załącznik C w którym Wykonawca wskaże konkretne rozwiązanie , tak aby na etapie oceny można było jednoznacznie stwierdzić czy proponowane rozwiązanie spełnia wymogi przedstawione przez Zamawiającego .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach