Przetargi.pl
Zakup i wymiana kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55

Zespół Szkół Ogólnokształcących I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 229 27 , fax. 32 67 229 27
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
    ul. Wojska Polskiego 55
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 67 229 27, fax. 32 67 229 27
    REGON: 81549800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zeromski.szkola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wymiana kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wymiana  kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zamówienie mieszane to jest dostawę i roboty budowlane: a) zakup, i wymianę kotła grzewczego, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i STWiORB; b) wykonanie towarzyszących robót budowlanych, opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz w STWiORB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają: a) Dokumentacja projektowa - Opis kotłowni i 5 rysunków; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; c) Przedmiar robót; d) Projekt umowy- Załącznik nr 4 do SIWZ; w/w dokumenty są opisanymi z nazwy załącznikami do SIWZ. 3. Sposób realizacji robót budowlanych: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, przedmiarem robót , STWiORB, złożoną ofertą oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należytą starannością oraz obowiązującymi standardami, etyką zawodową i przepisami prawa oraz postanowieniami przyszłej umowy. 2) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia, b) wykonania robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, c) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, d) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, e) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, f) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) zapewnienia uprawnionego nadzoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, h) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, i) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego, j) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), k) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, l) Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania niniejszej umowy pełna ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszystkimi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, m) Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia danych osobowy, jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność, n) Wykonanie wszystkich innych czynności określonych w SIWZ i projekcie. 4. Ubezpieczenie. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Rozwiązania równoważne: 1) jeżeli w treści SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, źródło pochodzenia lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych takich samych bądź lepszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy zharmonizowane przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 4) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom STWiORB i SIWZ.. 5) kocioł grzewczy, dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcą w ramach przedmiotowego zamówienia musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa oraz wymagania określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i STWiORB. 6. Zatrudnienie na umowę o pracę 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych, pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierowników robót) tj. prac objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w przedmiarach robót. 2) Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 3 ust. 4,5 i 6 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zastosowanie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia przepisy art. 29 ust 5 ustawy Pzp. nie mają zastosowania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w Formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (należy podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: od 36 miesięcy do 60 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty złożonej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca dołącza: 1) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku gdy oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru, dokumentacji projektowej i STWiORB - jako dokument pomocniczy, o charakterze poglądowym i nie podlegający ocenie. 3) Pozostałe dokumenty np. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez podmiot udostępniający zasoby. Treść zobowiązania winna zawierać informacje, o których mowa w ust. 3 Rozdziału XIV 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach