Przetargi.pl
Zakup i wymiana podnośnika nożycowego elektryczno-hydraulicznego dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48221852820, fax. +48221851211
    REGON: 00000222300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wymiana podnośnika nożycowego elektryczno-hydraulicznego dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego podnośnika nożycowego elektryczno-hydraulicznego wraz z jego dostarczeniem, montażem i uruchomieniem oraz demontaż dotychczas eksploatowanego podnośnika nożycowego elektryczno-hydraulicznego w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22, zwanym dalej "Obiektem NBP". Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż podnośnika nożycowego elektryczno-hydraulicznego dotychczas eksploatowanego w Obiekcie NBP oraz jego odbiór i utylizację; 2) dostarczenie i montaż podnośnika nożycowego elektryczno-hydraulicznego w Obiekcie NBP wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem prób jego funkcjonowania, zwanego dalej "Urządzeniem"; 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji Urzędu Dozoru Technicznego, zezwalającej na eksploatację zainstalowanego Urządzenia i poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych; 4) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego Urządzenia po uzyskaniu decyzji UDT; 5) udzielenie gwarancji jakości na zainstalowane Urządzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42413200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedstawi dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach