Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego oraz systemu podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sycowie wraz z migracją danych, wdrożeniem i szkoleniem użytkowników.

Gmina Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 62 785 51 15 , fax. 627 855 104
  • Data zamieszczenia: 2021-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
    ul. Mickiewicza 1
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 62 785 51 15, fax. 627 855 104
    REGON: 25085537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sycow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego oraz systemu podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sycowie wraz z migracją danych, wdrożeniem i szkoleniem użytkowników.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w ramach projektu pn.: „Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego oraz systemu podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sycowie wraz z migracją danych, wdrożeniem i szkoleniem użytkowników” obejmującego m.in.: • dostawę licencji na oprogramowanie, • wykonanie usługi wdrożenia oprogramowania, • migracji danych • przeszkolenia użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48443000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną