Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4

Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7424535 , fax. 81 7424535
  • Data zamieszczenia: 2013-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-914 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7424535, fax. 81 7424535
    REGON: 00051429400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww2lublin.uw.gov.pl/zampub/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4, dostawa sprzętu i oprogramowania, montaż, uruchomienie systemu (przeprowadzenie testu poprawnego działania), przeszkolenie pracowników, serwisowanie, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w asortymencie i ilościach niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy systemu. Opis funkcjonowania: System ma umożliwić interesantowi wydrukowanie na terminalu biletu, na którym widoczny będzie numer kolejny, prawdopodobny czas oczekiwania na przywołanie do konkretnego pokoju przyjęć (w języku polskim, angielskim i rosyjskim), w zależności od tego w jakim celu przyszedł tj. czy złożyć wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt na terytorium RP, odebrać kartę pobytu, czy złożyć wniosek o nadanie obywatelstwa polskiego. Jeden ekran podwieszany w korytarzu, będzie informował wizualnie oraz głosowo (w języku polskim, angielskim i rosyjskim), który kolejny interesant z numerem będzie załatwiany w konkretnym pokoju. Pracownik, kiedy będzie gotowy do rozpoczęcia obsługi następnego klienta, wybierze na swoim stanowisku pracy odpowiedni przycisk na pilocie lub klawiaturze terminala stanowiskowego, co umożliwi wywołanie następnej osoby za pomocą wyświetlacza i wywołania głosowego znajdującego się przy danym pokoju, taka informacja powinna się również ukazać na ekranie znajdującym w korytarzu. W skład systemu kolejkowania wchodzić mają przynajmniej następujące elementy: - automat biletowy z ekranem dodatkowym oraz drukarką biletową (możliwość drukowania na biletach dowolnych znaków graficznych np. logo, data i godzina pobrania biletu, prawdopodobny czas oczekiwania na załatwienie sprawy, itp.) - podzespół sterujący systemem obsługi klientów, - podzespół sterujący systemem informacji wizualnej oraz głosowej, - 5 wyświetlaczy nad pokojami, w których przyjmowani są interesanci, podające kolejny numer klienta (10-15 cali), - 5 przycisków przywołujących kolejnego klienta, zamontowanych na biurkach pracowników - ekran informacyjny, podwieszany (40 - 50 cali), - ekran informacyjny wiszący na ścianie (30 - 40 cali), - monitor 19 cali wraz z klawiaturą, umożliwiającą manualne sterownie systemem kolejkowania (klawiatura wraz z monitorem będzie znajdować się w pok. 47, tj. 25 metrów od automatu biletowego), - materiały eksploatacyjne niezbędne do obsługi około 50 000 interesantów. Wymagania w zakresie cech i funkcjonalności systemu kolejkowania: - możliwość rozszerzenia systemu o kolejne 4 stanowiska pracy, - możliwość dostosowania systemu kolejkowania do aktualnej w danym dniu liczby pracowników (umożliwiająca dostosowanie liczby wydanych biletów do możliwości obsłużenia interesantów w danym dniu), - zainstalowany system musi automatycznie wstrzymywać wydawanie biletów, jeżeli czas obsługi kolejnych osób będzie wykraczał poza czas pracy urzędu, - możliwość samodzielnego (ręcznego) określenia ilości wydawanych biletów, -wyświetlacz główny (ekrany informacyjne - podwieszany) musi wyświetlać przynajmniej sześć znaków alfanumerycznych: trzycyfrowy numer pokoju oraz maksymalnie trzycyfrowy kolejny numer klienta, każdy wyświetlacz powinien mieć możliwość jednoczesnego wyświetlania informacji dla przynajmniej 3 klientów. Zakres prac będzie obejmować: - wykonanie planów sieci i zrealizowanie sieci łączącej poszczególne elementy systemu kolejkowania, - dostarczenie i instalacja we wskazanym miejscu sprzętu i oprogramowania, - dostarczenie materiałów eksploatacyjnych, w ilości wystarczającej na obsługę 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy) interesantów, - uruchomienie produkcyjne systemu kolejkowania, - dostarczenie kompletnej dokumentacji technicznej oraz dokumentacji użytkownika w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej, - przeprowadzenie szkoleń dla 10 pracowników, - obecność jednego pracownika z firmy wdrażającej system w okresie pierwszych 5 dni od momentu wdrożenia sytemu do pracy i praktycznego korzystania z systemu. Urządzenia wchodzące w skład systemu powinny być fabrycznie nowe bez wad. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń używanych lub regenerowanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481510001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić je na konto nr 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach