Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie systemu do obsługi ruchomego czasu pracy w Biurze Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 3a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4590000 , fax. 022 4590201
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
    ul. Konstruktorska 3a 3a
    02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4590000, fax. 022 4590201
    REGON: 14213712800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie systemu do obsługi ruchomego czasu pracy w Biurze Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu ruchomego czasu pracy (RCP) w Biurze NFOŚiGW. Słownik pojęć i skrótów używanych w opisie: - RCP - system do obsługi ruchomego czasu pracy. - Ruchomy czas pracy - umożliwia rozpoczynanie pracy w różnych godzinach, ale obowiązuje przedział czasu, w którym wszyscy pracownicy muszą być w firmie. - Pozytywna rejestracja czasu pracy - odnotowanie w systemie informacji dotyczących czasu pracy, od momentu przyjścia do pracy do wyjścia. - Negatywna rejestracja czasu pracy - odnotowanie w systemie informacji dotyczących nieobecności. - Końcowy odbiór systemu - następuje w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. - Lotus - posiadany przez Zamawiającego system poczty elektronicznej i pracy grupowej Lotus Notes/Domino 7. Zamówienie obejmuje następujące elementy: a.Przeprowadzenie analizy wymagań i opracowanie projektu systemu RCP. b.Wykonanie instalacji okablowania na potrzeby systemu. c.Dostawa i instalacja terminali RCP wyposażonych w czytniki kart dostępu, zgodne z posiadanymi przez Zamawiającego kartami KD COTAG 928 i 968 albo dostawa i instalacja terminali RCP wyposażonych w czytniki kart dostępu wraz z dostawą od 550 do 700 kart dwusystemowych kompatybilnych z dostarczonymi czytnikami oraz czytnikami COTAG PR 500 (zależnie od możliwych rozwiązań, proponowanych przez Wykonawców podczas dialogu). d.Współpraca systemu RCP z wykorzystywanymi obecnie kartami zbliżeniowymi typu COTAG 928 i 968, lub dostarczenie kart, które będą kompatybilne z wykorzystywanymi obecnie czytnikami typu COTAG PR 500 (zależnie od możliwych rozwiązań, proponowanych przez Wykonawców podczas dialogu). e.Dostawa i wdrożenie oprogramowania zapewniającego uzyskanie funkcjonalności opisanej w Wymaganiach dotyczących systemu RCP. f.Przekazanie niezbędnych licencji a także praw autorskich i kodów źródłowych (dot. komponentów oprogramowania opracowanych na potrzeby realizacji zamówienia). g.Integracja wdrożonego oprogramowania z funkcjonującymi u Zamawiającego systemami SAP 4.6c oraz Lotus Notes/Domino 7. h.Wdrożenie elektronicznego obiegu wniosków o: urlop (między innymi: wypoczynkowy, szkolny, okolicznościowy, na żądanie, opieka nad dzieckiem), wyjazd służbowy (krajowy oraz zagraniczny), wyjście służbowe oraz wyjście prywatne. i.Opracowanie dokumentacji dla użytkowników i administratorów, w tym szczegółowych instrukcji dla użytkowników, administratorów i operatorów HR. j.Przeprowadzenie szkoleń w zakresie administrowania i obsługi wdrożonego systemu. k.Usługi obsługi serwisowej oraz konserwacji systemu ( w tym ewentualna personalizacja kart). l.Usługi opracowywania poprawek i aktualizacji oprogramowania. m.Ewentualne usługi rozbudowy systemu. n.Ewentualna instalacja RCP również w innych lokalizacjach w Warszawie oraz integracja za pośrednictwem Internetu - opcja. o.Ewentualna integracja z wykorzystywanym systemem kontroli dostępu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722124508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność i technologia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach