Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie oprogramowania dla Help Desku (systemu rejestracji zgłoszeń)

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, ul. Filtrowa 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57 57
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 00000005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie oprogramowania dla Help Desku (systemu rejestracji zgłoszeń)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie projektu wdrożenia Systemu Informatycznego (Service Desk) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2. Przystosowanie systemu do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza użycia narzędzi nie wchodzących w skład oferowanego systemu informatycznego w celu przystosowania go do potrzeb Zamawiającego; 3. Dostarczenie oprogramowania oferowanego Systemu Informatycznego (Service Desk) oraz systemu bazodanowego wraz z niezbędnymi licencjami umożliwiającymi jednoczesną pracę 25 operatorom oraz 1800 użytkownikom końcowym w zakresie procesów ITIL (Information Technology Infrastructure Library): Zarządzanie Incydentem, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Problemem, Zarządzanie Zmianą, Zarządzanie Katalogiem Usług, Zarządzanie Poziomem Usług, z dwunastomiesięcznym wsparciem producenta dla powyższego oprogramowania zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 4. Przeniesienie na zamawiającego własności nośników z dostarczonym oprogramowaniem; 5. Instalacja, konfiguracja sprzętu zapewnianego przez Zamawiającego i Oprogramowania oraz przeprowadzenie wdrożenia Systemu Informatycznego (Service Desk) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 4 administratorów i 27 operatorów Systemu Informatycznego (Service Desk) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 7. Świadczenie usług Gwarancji i Nadzoru Serwisowego nad wdrożonym Systemem Informatycznym zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 8. Dostarczone oprogramowanie (Service Desk) musi: a) posiadać certyfikat PinkVerify w zakresie najnowszych wzorców ITIL v3 na procesy Zarządzanie Incydentem, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Problemem, Zarządzanie Zmianą, Zarządzanie Poziomem Usług oraz znajdować się na liście [PinkVERIFY Toolsets (V3 Model)] https://www.pinkelephant.com/en-GB/PinkVerify/PinkVERIFYTools.htm b) być rozwiązaniem gotowym; modyfikowanie systemu dozwolone jest jedynie w celu przystosowania go do specyfiki i potrzeb Zamawiającego; 9. Po otwarciu ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w celu demonstracji zaoferowanych funkcjonalności Systemu Informatycznego (Service Desk). Wykonawca, do którego Zamawiający zwróci się z prośbą jest zobowiązany zademonstrować daną funkcjonalność w siedzibie Zamawiającego w ciągu 3 dni od wezwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą, wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. (wzór wg Załącznika nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Dokumenty potwierdzające zrealizowanie przez wykonawcę minimum dwóch wdrożeń oferowanego systemu informatycznego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem realizacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te realizacje zostały wykonane należycie; 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w szczególności w zakresie posiadanych certyfikatów i odbytych szkoleń dotyczących ITIL: a) Przynajmniej jednego konsultanta z certyfikatem ITIL Service Manager. b) Przynajmniej trzech konsultantów z certyfikatem ITIL Foundation. c) Przynajmniej jednego członka zespołu projektowego z doświadczeniem we wdrażaniu funkcjonalności Zarządzania Incydentami i Zarządzania Konfiguracją w oparciu o oferowane produkty. d) Przynajmniej jednego członka zespołu projektowego z doświadczeniem w co najmniej jednym projekcie we wdrażaniu procesów Zarządzania Incydentami i Zarządzania Konfiguracją. e) Kierownika Projektu z doświadczeniem w co najmniej jednym projekcie we wdrażaniu procesów Zarządzania Incydentami i Zarządzania Konfiguracją w organizacji; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności takiego oświadczenia musi być zgodny z podanym w punkcie 5; 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmioty wchodzące w skład konsorcjum, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 8 Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 2 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty określone w punkcie 1, 3,4 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum (lub pełnomocnika konsorcjum); 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: a) podmioty składające ofertę, b) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, c) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, d) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji); 11. Umowa, o której mowa w pkt. 10 nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym; 12. Jeśli Wykonawca w treści oferty powołuje się na dodatkowe fakty, dotyczące przedmiotu zamówienia, musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach