Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie narzędzia wspomagającego zarządzanie aktywami IT, nr sprawy ZP-AT-62/15

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie narzędzia wspomagającego zarządzanie aktywami IT, nr sprawy ZP-AT-62/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. W przypadku użycia w SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne musi zapewniać kompatybilność techniczną, zarządzającą i funkcjonalną ze sprzętem i oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, tj. Wykonawca musi dokonać takiego doboru sprzętu i oprogramowania, aby zagwarantować całkowitą projektową i produkcyjną funkcjonalność, niezawodność, bezpieczeństwo po jego instalacji, uruchomieniu i eksploatacji u Zamawiającego. 3. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do umowy), tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem funkcjonalności proponowanego rozwiązania i jednocześnie przedstawić szczegółowy opis jego integracji z rozwiązaniem posiadanym przez Zamawiającego. 4. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie realizowany przez podmiot posiadający aktualne certyfikaty Microsoft Partner na poziomie Silver lub Gold w obszarach: Datacenter i Application Lifecycle Management. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu ww. certyfikaty. 5. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że jest uprawniony do korzystania z dostarczanego i wdrażanego oprogramowania oraz do zapewnienia udzielenia licencji oprogramowania. Na potwierdzenie czego przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenia Producenta oprogramowania informujące, że jest on oficjalnym dystrybutorem oprogramowania lub oficjalnym partnerem producenta oprogramowania z możliwością dystrybucji oprogramowania na terenie Polski. 6. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że Producent oferowanego oprogramowania, nie ogłosił informacji o zakończeniu rozwoju lub wsparcia oferowanego oprogramowania oraz oświadcza jego dalsze utrzymanie przez minimum 12 miesięcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży oświadczenie Producenta oferowanego oprogramowania potwierdzające powyższe. 7. Przed wyborem oferty najkorzystniejszej Zamawiający może wymagać przeprowadzenia testów akceptacyjnych zgodnie z załączonym regulaminem prezentacji stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający zaprosi do przeprowadzenia prezentacji Wykonawcę, którego oferta na etapie badania i oceny ofert wzbudzi jego wątpliwości. Wówczas zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wystąpi do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie treści oferty poprzez zorganizowanie prezentacji w wątpliwych dla Zamawiającego obszarach. Zamawiający przygotuje scenariusz testowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Prezentacja będzie odbywać się ściśle według przedstawionego scenariusza testowego. Zamawiający ma prawo wybrania do testów tylko poszczególne funkcjonalności opisane w SIWZ. 8. Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji jakości na prace wykonane w ramach wdrożenia, której termin biegnie od daty podpisania protokołu odbioru technicznego wykonanych prac. 9. Miejsce wykonania zamówienia: Centrala Urzędu Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa. 10. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru technicznego bez zastrzeżeń. 11. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz oferty), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców 12. Wymagania w zakresie Podwykonawców: 12.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 1 do SIWZ. 12.2. Jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, na zasoby podwykonawców Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Ww. przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwy firm podwykonawców w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 12.3. Podwykonawca, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 12.4. Za działania podwykonawców, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca. 12.5. Zamawiający nie dopuszcza zawierania umów Podwykonawców z dalszymi Podwykonawcami; UWAGA: Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawstwa dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy PZP Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie licencji oprogramowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach