Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie know-how w zakresie rozwoju przestrzeni coworkingowej Zamawiającego - Centroom

Białostocki Park Naukowo-Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 15-540 Białystok, ul. Żurawia 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48 85 733 39 55 , fax. +48 85 733 39 55
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
    ul. Żurawia 71 71
    15-540 Białystok, woj. podlaskie
    tel. +48 85 733 39 55, fax. +48 85 733 39 55
    REGON: 20044533900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bpnt.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie know-how w zakresie rozwoju przestrzeni coworkingowej Zamawiającego - Centroom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Udzielenie prawa do korzystania z: 1) KNOW-HOW w zakresie rozwoju przestrzeni coworkingowej, obejmujące: a) wytyczne, zbiory najlepszych praktyk w zakresie zarządzania przestrzenią coworkingową, wdrożenia modelu organizacyjnego, instrukcje w zakresie zarządzania zespołami interdyscyplinarnymi, organizowania wydarzeń stymulujących interdyscyplinarną współpracę między użytkownikami przestrzeni; kontaktów do użytkowników innych przestrzeni coworkingowych na świecie, informacji o wydarzeniach organizowanych w ramach tych przestrzeni, a także zarządzania zespołami interdyscyplinarnymi realizującymi badania naukowe (podstawowe, stosowane, przemysłowe) i prace rozwojowe. b) warsztaty dla moderatorów. 2) PLATFORMY INTERNETOWEJ wspomagającej działalność przestrzeni coworkingowej Zamawiającego poprzez integrowanie użytkowników, usług i wydarzeń pomiędzy sobą (podmiotami korzystającymi z przestrzeni Centroom) oraz umożliwiającej dostęp do przekazanych w ramach know-how kontaktów do użytkowników innych przestrzeni coworkingowych na świecie, a także rekrutację członków zespołów interdyscyplinarnych i nawiązywanie współpracy z innymi przestrzeniami coworkingowymi. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy (przywrócenia funkcjonalności) platformy internetowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpnt.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach