Przedsiebiorstwo Wodociągów i Kanalizacji AQUA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896242241
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiebiorstwo Wodociągów i Kanalizacji AQUA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Polska 38
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896242241
REGON: 510162541 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwikaqua.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie internetowego biuro obsługi klientów (IBOK) w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji AQUA Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i wdrożenie internetowego biura obsługi klientów (IBOK) w ramach realizowanego projektu „Wdrożenie cyfrowego systemu zarządzania mediami dla rozwoju e-usług w zakresie obsługi kontrahentów i mieszkańców Szczytna” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Zamawiający posiada wdrożony system ZSI TP-Media autorstwa Logic Synergy Sp. z o.o.. Oferent musi uwzględnić w ofercie koszt integracji IBOK z ZSI TP-Media. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę bezterminowych licencji systemu biura obsługi klientów b) Skonfigurowanie, zintegrowanie wdrożenie systemu a) Asysta wdrożeniowa (dokumentacja, szkolenia i konsultacje). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48600000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 3. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 6. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną