Miasto Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i wdrożenie GIS – systemu informacji geograficznej” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – etap II" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego systemu techniczno-informatycznego, umożliwiającego efektywne zarządzenia majątkiem sieciowym Miasta Sulejówek (sieci wodociągowe i kanalizacyjne wraz z obiektami) oraz prowadzenie w przyszłości stałego nadzoru (monitoringu) i diagnostyki pracy systemu dystrybucji wody oraz systemu kanalizacyjnego na terenie Miasta Sulejówek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup, dostawę i montaż sprzętu pomocniczego, w tym: serwera do obsługi systemu GIS i modelowania, macierzy dyskowej do archiwizacji danych oraz 2 tabletów do obsługi systemu GIS mobilnego. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do zarządzania majątkiem sieciowym Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku”, wykonany przez mgr inż. Michała Jeziorka oraz mgr inż. Wacława Niedziałka, stanowiący załączniku nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) Ppkt. 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną