Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
- Data zamieszczenia: 2020-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 10
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
REGON: 30455600000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywne dostawy środków czystości dla Szpitala w Barlinku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w postępowaniu na zakup i sukcesywne dostawy środków czystości dla Szpitala w Barlinku w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. Pakiet nr 1 – Chemia do codziennego mycia powierzchni – profesjonalna Pakiet nr 2 – Chemia do gruntownego mycia i zabezpieczania powierzchni – profesjonalna Pakiet nr 3– Chemia gospodarcza ogólna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39813000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty w szczególności oferta winna zawierać: wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną