Przetargi.pl
Zakup i sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
  • Data zamieszczenia: 2015-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów służbowych Policji garnizonu podkarpackiego.2.Zamawiający wymaga, aby: - współczynnik oporów toczenia opon:do samochodów osobowych,terenowych i dostawczych był klasy minimum: E - dla opon letnich,F - dla opon zimowych, do autobusów był klasy minimum: E - dla opon letnich, F- dla opon zimowych, do samochodów ciężarowych/specjalnych był klasy minimum:D - dla opon uniwersalnych,-współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni opon: do samochodów osobowych, terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów był klasy minimum: C - dla opon letnich,E - dla opon zimowych i uniwersalnych, poziom hałasu zewnętrznego dla opon wymienionych w rozporządzeniu UE nie może być większy niż 72 dB, z wyjątkiem pozycji 125 formularza ofertowego gdzie Zamawiający dopuszcza wskaźnik 73 dB. 3. Dostarczone opony:-nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty wyprodukowania (nie dotyczy opon do pojazdów specjalnych),-muszą posiadać na bieżniku etykiety w formie naklejek (Rozporządzenie UE Nr 1222/2009 z późn. zm.), za wyjątkiem opon z pozycji 98-101,103, 105-121- formularza ofertowego,-muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN,-muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2013 r., poz. 951 ze zm.),- muszą spełniać wymagania LI/SI określone w ofertowym formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). Dla każdej opony Wykonawca przedstawi proponowaną wartość indeksów z zachowaniem minimalnych wartości wymaganych przez Zamawiającego oraz poda markę opony i rodzaj oferowanego bieżnika oraz dane z etykiety (tj.współczynnik oporów toczenia opon, współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu zewnętrznego). Obowiązek wskazania w formularzu ofertowym współczynnika oporów toczenia opon, współczynnika przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomu hałasu nie dotyczy opon z pozycji: 98-101,103,105-121,muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją na wady ukryte, które powstały w trakcie produkcji a ich ujawnienie przed założeniem na felgę (tarczę koła) było niemożliwe. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również nieodpłatny odbiór, co najmniej raz na 10 dni kalendarzowych (dekadę) z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i zapewnienie utylizacji lub recyclingu ogumienia złomowego nie nadającego się do dalszej eksploatacji. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 6.Wykaz najczęściej zamawianego asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia, został podany we Wzorze oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na eksploatowany asortyment (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach