Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości i środków BHP dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2011-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości i środków BHP dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości i środków BHP dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65 1. Wykaz asortymentu i planowane ilości zakupu: 1)Papier toaletowy ekologiczny ulega rozpuszczeniu w wodzie, małe rolki, szare, minimalna długość 20 mb 54.000 szt. 2) Papier toaletowy ekologiczny ulega rozpuszczeniu w wodzie, duże role, jednowarstwowy, makulaturowy, szary, minimalna długość 200 m, średnica 19 cm 4.400 szt. 3) Ręczniki papierowe, w rolkach, pionowe makulaturowe, szare, jednowarstwowe, gramatura 40gr/m?, wysokość rolki 19 cm, długość 65 mb 24.000 szt. 4)Ręczniki papierowe składane w literę Z makulaturowe, szare, jednowarstwowe, klejone, gramatura 39gr/ m?, karton 4.000 listków, rozmiar listka 25/23 cm 10 kartonów 5)Prześcieradła papierowe, dwuwarstwowe, białe 100 % celuloza, szer. 50?3 cm, długość 50 mb, 135 odcinków, 500 szt. 6)krążek dezynfekujący do spłuczki 1.600 szt. 7)Zapach stojący BRIES żel 1.600 szt. 8)Mydło w płynie antybakteryjne, pH 5,5, w pojemnikach 5 l 500 poj. 9)Mydło toaletowe w kostce 100 g, 1.100 szt. 10)Krem do rąk 125 ml, 1.100 szt. 11)Pasta do rąk BHP 0,5 kg, 100 szt. 2.Wykonawca będzie dostarczał towar do Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ulicy Kupieckie 65, w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. 3.Koszt dostawy, rozładunku pokrywa Wykonawca. 4.Cały asortyment musi posiadać odpowiednie dopuszczenia do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami gwarantującymi zachowanie właściwej higieny sanitarnej np. atest, karta techniczna produktu, karta charakterystyki preparatu lub inne równorzędne dokumenty. Na załączonych dokumentach należy zawrzeć informację, którego artykułu dotyczy, 5.Próbki należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu. Próbki oferowanych artykułów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, część II siwz, pkt 2 ppkt 6 - 11 muszą być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze / litrażu / pojemności, 6.Wymagany jest termin ważności dostarczanych środków , minimum 6 m-cy , liczony od daty dostawy. 7. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników, c) Zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich, d) Wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie asortymentowym i ilościowym. 10. Dostawy muszą odbywać się sukcesywnie do magazynu w O/ZUS (piwnica) w dniach od poniedziałku do piątku (roboczych) w godz. od 8:00 do 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach