Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 032 2673617
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
ul. Paryska 11 11
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 032 2673617
REGON: 00345300900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem oraz solanki do zimowego utrzymania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa: - soli drogowej DR luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 3 000 ton, - solanki - roztworu nasyconego chlorku sodowego o stężeniu ok. 25% w ilości 150 m3, do siedziby Zamawiającego tj. Będzin, ul. Paryska 11. Dostarczana sól powinna posiadać następujące cechy i spełniać parametry: - postać - produkt krystaliczny, sypki; - barwa - biała, biało-szara, - zawartość NaCl - min. 90 %, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max 5 %, - zawartość wody - max 3 %, - zawartość antyzbrylacza w ilości 40 mg-kg. - sól powinna posiadać naturalne dodatki chlorków potasu, magnezu i wapnia oraz posiadać wysoką skuteczność rozpuszczania pokrywy śnieżno-lodowej. - skład ziarnowy poniżej 1mm - max 10%, - skład ziarnowy powyżej 6mm - max 5% sól drogowa powinna odpowiadać warunkom higienicznym tj. posiadać Atest higieniczny PZH, sól powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienia częściowe za pomocą faksu bądź e-maila. Zamówienie częściowe - maksymalnie 100 ton soli w ciągu doby. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji całości zamówienia częściowego w ciągu 24 godzin od chwili wysłania faksu bądź e-maila Dostawy solanki odbywać się będą w zbiornikach z tworzywa sztucznego o objętości 1 m3, stanowiących własność Zamawiającego. Podana ilość soli oraz solanki może być mniejsza i uzależniona będzie od warunków atmosferycznych oraz ilości robót wykonywanych przez Zamawiającego, związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2009 - 2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej dwie dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości min. 80 % przedmiotowego zamówienia każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, oraz iż dysponuje do wyłącznej dyspozycji zamawiającego minimum dwoma pojazdami samowyładowczymi do przewozu soli o ładowności 25 ton.; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać : 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 2.Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - zał. nr 3; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 4 (Gdy zamówienie realizowane własnym potencjałem techn. oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wpisać -nie dotyczy- lub nie zamieszczać załącznika nr 4 w ofercie).; 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną -osoby uprawnione do reprezentowania oferenta formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. ; 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 8. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 9.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji wraz z referencjami.; 10.Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy, na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.; 11. Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom według załącznika nr 8. (Gdy zamówienie realizowane samodzielnie wpisać -nie dotyczy- lub nie zamieszczać załącznika nr 8 w ofercie).; 12. Atest Higieniczny - Państwowego Zakładu Higieny (dla soli drogowej).; 13. Opinia Techniczna - Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (dla soli drogowej).; 14.Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej - osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy soli drogowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2016 / 2017
Dodano: 2016-07-20 - Kupno/dostawa soli na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-05-23 - Zakup oraz dostawę: soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 800 Mg,
Dodano: 2016-01-22 - Zakup oraz dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 2000 Mg,
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości 1500 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu cieszyńskiego w sezonie zimowym 2015/2016. Nr sprawy 8/2015
Dodano: 2015-10-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA SOLI DROGOWEJ W SEZONIE 2015/2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-25 - Zakup oraz dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem
Dodano: 2015-09-21 - Sukcesywna dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-09-18