Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa opału do 5 obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa opału do 5 obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oraz rozładunek paliw opałowych do wyznaczonych obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020, tj. w okresie od podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. 2. Zamawiający informuje, że wskazane ilości opału, tj. ekogroszku i pelletu mają wyłącznie charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom w zależności od warunków atmosferycznych lub aktualnych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I - „Dostawa i rozładunek ekogroszku”. Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa ekogroszku w szacunkowej ilości 70 ton w sezonie grzewczym 2019/2020. 1) Wymaga się, aby dostarczane paliwo (ekogroszek) przy każdej dostawie posiadało co najmniej poniższe parametry: a) forma dostarczanego ekogroszku – luzem, nieworkowany, b) wartość opałowa min. 25 MJ/kg c) zawartość popiołu max. do 6 %, d) wilgotności do 10 %, e) zawartość siarki do 1,0 %, f) granulacja w przedziale od 8 mm do 25 mm, g) ekogroszek musi być jednorodny, tj. nie może być mieszaniną różnych typów ani sortymentów ani nie może zawierać domieszek substancji niepalnych, mułów, iłów, śmieci i pyłów, itp. 2) Miejsce dostawy: kotłownia budynku Urzędu Miasta i Gminy w Jabłonowie Pomorskim, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, 3) Dostawa ekogroszku każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż; załadunek; transport; rozładunek. Każdorazowa dostawa będzie się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt. 4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego ekogroszku zgodną ze stanem faktycznym, bez wagi środka transportu. 5) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezwłocznie dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe dostarczanego ekogroszku (np. protokoły z badań, analizy ekogroszku, certyfikaty potwierdzające jakość dostarczonego ekogroszku, itp.). 6) Każdorazowe zamówienie dostawy (partii) paliwa będzie się odbywało z wyprzedzeniem, telefonicznie lub drogą elektroniczną, wraz ze wskazaniem: ilości zamawianego w danej dostawie ekogroszku, miejsca dostawy oraz terminie dostawy. Zamówienia będą dokonywane wyłącznie przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 7) Każda dostawa będzie się odbywała w terminach i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godzinach przez niego wskazanych. 8) Każda dostawa ekogroszku odbywać się będzie w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9) Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych, jeżeli potwierdzi że dostarczony ekogroszek nie spełnia warunków zamówienia w szczególności w zakresie zamówionej ilości lub/i jakości. 10) Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II - „Dostawa i rozładunek pelletu”. Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w szacunkowej ilości 45 ton w sezonie grzewczym 2019/2020. 1) Wymaga się aby dostarczane paliwo przy każdej dostawie posiadało co najmniej poniższe parametry: a) rodzaj pelletu – drzewny liściasty. b) pellet nie może zawierać żadnych związków chemicznych, farb, laminatów, domieszek kleju, trocin z płyt, plastiku, gumy, papieru, ciał obcych itp. Pellet nie może być wytwarzany z drewna zanieczyszczonego impregnatami i powłokami ochronnymi, które mogą zawierać związki chlorowcoorganiczne lub metale ciężkie, oraz z drewna pochodzącego z odpadów budowlanych lub z rozbiórki. Pellet nie może być wytwarzany z odpadów z płyty pilśniowej, wiórowej, MDF oraz HDF, c) pellet jednorodny o gładkiej powierzchni, bez spękań, d) kawałki pelletu powinny być jednakowej wielkości, e) forma dostarczanego pelletu drzewnego – workowany po 15-20 kg, worki foliowe, folia bezbarwna (przezroczysta), worki zgrzewane, worki wykonane z trwałej folii, tj. nie nadające się łatwo rozerwać, f) wartość opałowa min. 19 000 kJ/kg, g) wilgotność max. do 12 %, h) zawartość popiołu do 2%, i) zawartości siarki nie większa niż 0,08 %, j) długość od 8 mm do 30 mm, k) średnica od 6 mm do 8 mm, l) Uwaga - pojedyncze kawałki pelletu muszą pozytywnie przejść test wody, tj. muszą tonąć w wodzie, m) mile widziany certyfikat DIN PLUS lub A1. 2) Miejsce dostawy: a) kotłownia budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jabłonowie Pomorskim, ul. Główna 22, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, b) kotłownia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Lembarg, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, c) kotłownia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, d) kotłownia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Buk Pomorski, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki. 3) Dostawa pelletu każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż; załadunek; transport; rozładunek. Każdorazowa dostawa będzie się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt. 4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego pelletu zgodną ze stanem faktycznym, bez wagi środka transportu. 5) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezwłocznie dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe dostarczanego pelletu (np. protokoły z badań, analizy, certyfikaty potwierdzające jakość dostarczonego pelletu, itp.). 6) Każdorazowe zamówienie dostawy (partii) paliwa będzie się odbywało z wyprzedzeniem, telefonicznie lub drogą elektroniczną, wraz ze wskazaniem: ilości zamawianego w danej dostawie pelletu, miejsca dostawy oraz terminie dostawy. Zamówienia będą dokonywane wyłącznie przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 7) Każda dostawa będzie się odbywała w terminach i w ilościach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego, tj. w dni powszednie z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz w godzinach przez niego wskazanych. 8) Każda dostawa pelletu będzie się odbywać w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9) Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych, jeżeli potwierdzi że dostarczony pellet nie spełnia warunków zamówienia w szczególności w zakresie zamówionej ilości lub/i jakości. 10) Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. 11) Zamawiający dopuszcza pellet drzewny z drewna liściastego mieszanego. 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I – 09111200-2 paliwa na bazie węgla, 09242000-7 produkty pochodne węgla, Część II – 09111400-4 paliwa drzewne 6. Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) dostarczyć Zamawiającemu produkt nowy, nieuszkodzony, o wymaganych parametrach. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 9. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), osoby sprzedające i kierowców dostarczających opał (ekogroszek, pellet), chyba że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej już na etapie składania ofert, jeśli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. 3. Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 4. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; 5. Zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach