Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Krucza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 607 , fax. 84 696 26 08
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Krucza 20
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 607, fax. 84 696 26 08
    REGON: 95028897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimhrubieszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) dla środków transportu oraz sprzętu stanowiących własność Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Hrubieszowie. 2. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wszystkie wymagania określone w: 2.1. Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. 2006, Nr 169, poz. 1200 z późn. zm.), 2.1.1. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). 2.2. PN-EN 590+A1:2017-06 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. 2.3. Normach i przepisach, określających wymagania jakościowe, nowelizowanych w trakcie realizacji zamówienia. 3. Paliwo nie może zawierać biokomponentów. 4. Olej napędowy dostarczany będzie do zbiornika magazynującego o pojemności 5000 litrów zlokalizowanego na terenie Przedsiębiorstwa i stanowiącego jego własność. 5. Termin realizacji dostaw – od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2020 r. 6. Szacunkowa wielkość przedmiotu zamówienia - olej napędowy ON – 60 000 litrów. 6.1. Zamawiający, w trakcie trwania umowy będzie dokonywał zamówień częściowych dostaw oleju napędowego, wg jego bieżących potrzeb; 6.2. Każda, jednorazowa dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 3.500,00 do 5.000,00 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 6.3. Wielkości podane w pkt 6 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. 7.1. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski; 7.2. Realizacja dostaw oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:00; 7.3. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru oleju napędowego. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym; 7.4. Ilość dostarczonego Zamawiającemu oleju napędowego każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w postaci dokumentu WZ oraz wydruku z zalegalizowanego licznika autocysterny, którą dostarczono olej napędowy do siedziby Zamawiającego; 7.5. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości - dokument określający parametry jakościowe dostarczonego oleju napędowego i ich zgodność z wymaganiami przepisów określonych w punkcie 2. Powyższy dokument powinien być opatrzony pieczęcią laboratorium wykonującego badanie próbki dostarczonej partii oleju napędowego, oraz podpisany przez osobę upoważnioną; 7.6. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt); 7.7. Koszty związane z transportem, ubezpieczeniem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia do zbiornika magazynującego ponosi Wykonawca. 8. Zasady rozliczeń dostaw: 8.1. Zakup oleju napędowego dokonywany będzie z uwzględnieniem: 8.1.1. Ilości danej partii dostarczonego oleju napędowego; 8.1.2. Ceny hurtowej netto zł/litr według aktualnych notowań oleju napędowego publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym www.paliwa.pl aktualnych na dzień dostawy, 8.1.3. Współczynnika korygującego W - oferowanego przez Wykonawcę, niezmiennego w całym okresie obowiązywania umowy, 8.1.4. Upustu procentowego od ceny netto za 1 litr. 8.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN). 8.3. Rozliczenia finansowe za dostarczony Zamawiającemu olej napędowy regulowane będą w terminie 30 dni, liczonych od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 8.4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury za daną dostawę nie później niż 7-go dnia od daty dostawy przedmiotu umowy. 8.5. Wykonawca wraz z fakturami za dostarczony olej napędowy, przedstawi dokumenty potwierdzające dostawę w określonej ilości (WZ lub inne dokumenty), podpisane przez upoważnione osoby Zamawiającego. Dodatkowo do faktur VAT za każdorazową dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dołączał wydruk aktualnych na dzień przedmiotowej dostawy, notowań cen hurtowych producenta netto zł/litr według aktualnych notowań oleju napędowego publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym www.paliwa.pl. 8.6. Zamawiający wymaga, aby na fakturze widoczna była cena sprzedaży oleju napędowego za 1 litr, ilość dostarczonego oleju napędowego w litrach, oferowany rabat - upust oraz cena po upuście. 8.7. Wykaz osób upoważnionych do odbioru dostaw przedmiotu zamówienia i podpisywania związanych z tym dokumentów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 9. Realizacja zadania musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia roszczeń reklamacyjnych z tytułu braku ilościowych oraz jakościowych dostaw. 11. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem udokumentowanych badań obciążyć Wykonawcę. 12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonać jego wymiany na nowy, zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od powzięcia takiej wiadomości. 13. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej, niespełniający wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. 14. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 15. W przypadku stwierdzenia przez zewnętrzne organy kontroli, takie jak: Wojewódzki Inspektorat Instalacji Handlowej, Urząd Celny, itp. nieprawidłowości polegającej na złej jakości paliwa odbiegającej od wartości normatywnych i wskazaniu, że paliwo pochodzi z dostawy od Wykonawcy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu strat poniesionych złą jakością paliwa. 16. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub norma, aprobaty specyfikacje techniczne i systemy odniesienia – należy przyjąć, że Zamawiający podał przedmiot zamówienia dopuszczając rozwiązania równoważne przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23 stycznia 2019 r. do godz. 14.00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Zamawiającego Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie nr konta: 37 8187 0004 2009 0191 0818 0001 z dopiskiem „wadium do przetargu PGKiM/ZP/01/12/2018” – o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot. 5. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z zapisami Ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a oraz ust. 5. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w siedzibie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 8. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 3 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 10. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich). 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnej na dzień składania dokumentu koncesji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy dotychczasowa koncesja wygasa po terminie związania ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument nowej koncesji (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania, jednak nie później niż w dniu podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium, 2. Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu podpisania umowy, 3. Pełnomocnictwo/a - jeśli dotyczy, 4. Zobowiązanie podmiotu, udzielającego swojego potencjału Wykonawcy - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach