Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.

Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
    REGON: 21052365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuo-gorzow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp. na teren 1)zakładu unieszkodliwiania odpadów tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Małyszyńskiej 180 obręb-7 Chróścik, 66-400 Gorzów Wlkp., 2) zakładu gospodarki biokomponentami w Stanowicach 29, 66-450 Bogdaniec,3) Pola golfowego Zawarcie ul. Śląska 52, 66-400 Gorzów Wlkp. 1)Rodzaj zamówienia: dostawa 2)Kod CPV: 09.13.41.00-8 Olej napędowy 3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4)zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego wymogi jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (t.j. 2013.1058 ze zm.). 5)Całkowita wielkość zamówienia: 215.000 litrów. Podana wielkość całkowitego zapotrzebowania Zamawiającego na paliwo może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu maksymalnie o 20 %. 6)Dostawy oleju napędowego będą realizowane w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, jednorazowo około: a) do zakładu unieszkodliwiania odpadów przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp., ok. 5.000 l b) do zakładu gospodarki biokomponentami Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec, ok. 3.500 l, c) na Pole golfowe Zawarcie przy ul. Śląskiej 52, 66-400 Gorzów Wlkp., ok. 1.000 l Miejsce dostawy: 1.)zakład unieszkodliwiania odpadów ul. Małyszyńska 180 w Gorzowie Wlkp. Wielkość jednostkowej dostawy ok. 5.000 l Szacowana liczba dostaw 37 dostaw (średnio co dwa tygodnie) 2.) zakład gospodarki biokomponentami Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec Wielkość jednostkowej dostawy ok. 3.500 l Szacowana liczba dostaw 8 dostaw 3.) Pole golfowe Zawarcie ul. Śląska 52, 66-400 Gorzów Wlkp. Wielkość jednostkowej dostawy ok. 1.000 l, Szacowana liczba dostaw 2 dostawy. 7) Czas na realizację pojedynczej dostawy: Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy do miejsc realizacji zamówienia, tj. a) zakładu unieszkodliwiania odpadów przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp., b) zakładu gospodarki biokomponentami Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec c) Pole golfowe Zawarcie przy ul. Śląskiej 52, 66-400 Gorzów Wlkp. odbywały się w godzinach od 7:00 do 14:00, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego, z wyłączeniem sobót, niedziel, oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 8)Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) kupowanego oleju napędowego. 9)Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowej kontroli ilości oraz wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego pod względem jakości, a w przypadku stwierdzenia przez niezależne laboratorium, że pobrana z autocysterny w obecności kierowcy próbka oleju nie spełnia wymagań jakości, Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy wymiany go na wolny od wad ze wskazaniem terminu tej wymiany, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany w tym terminie. Ponadto, jeżeli próbka oleju nie spełnia wymagań jakości, Wykonawca zwróci Zamawiającemu poniesione przez niego z tego tytułu koszty, w tym przeprowadzenia badań laboratoryjnych, w terminie 14 dni od wezwania i mogą one zostać potrącone z ceny Wykonawcy. 11)Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca, 12)Wykonawca zobowiązany jest a)poinformować Zleceniodawcę o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w dostawie, b)przestrzegać przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie zakładów. 13)Na teren zakładów będą mogły wjechać tylko samochody, które zostały wcześniej zgłoszone osobie wskazanej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie odbywa się w formie elektronicznej lub telefonicznej- ze wskazaniem: a)numeru rejestracyjnego pojazdu, b)danych kierowcy (imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego). 14)Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być a)sprawny technicznie, b)dopuszczony do poruszania się po drogach. 15)Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu paliw płynnych, oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 16)Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości nawierzchni dróg (zakładowych i publicznych) w trakcie wykonywania usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji powodującej nie spełnienie powyższego warunku Wykonawca w trybie natychmiastowym przywróci zanieczyszczony teren do stanu pierwotnego. 17)W szczególności Wykonawca odpowiada za a)przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń, b)terminowe podstawienie środka transportu, c)dotrzymywanie uzgodnionych terminów dostawy, wg zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. 19)Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika na wykonywanym zadaniu odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym. 20)Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł, ciągłość koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w okresie obowiązywania umowy, a także ważności kaucji gwarancyjnej na cały okres obowiązywania umowy zawartej w niniejszym postępowaniu. 21)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 22)Niezrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 23)W razie awarii jednostek sprzętowych Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostek zastępczych na własny koszt i na warunkach określonych w umowie, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 24)Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. 25)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy musi złożyć kaucję gwarancyjną, o której mowa w art. 105b ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U.2011.177.1054 j.t. z późn. zmianami) oraz musi uzyskać wpis w wykazie podmiotów, które złożyły kaucję gwarancyjną, publikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów, o którym mowa w art. 105c ww. ustawy o podatku od towarów i usług. Wysokość kaucji gwarancyjnej musi spełniać wymogi ustawy o podatku od towarów i usług dla zastosowania przesłanki wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za zobowiązania podatkowe w podatku VAT Wykonawcy. Dokonanie wpłaty kaucji gwarancyjnej zostanie zweryfikowana przez Zamawiającego poprzez wgląd do wykazu, o którym mowa powyżej. Termin ważności kaucji gwarancyjnej musi obejmować cały okres obowiązywania umowy zawartej w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3.Wykonawca wnosi wadium a)w pieniądzu, na konto Zamawiającego Bank Pekao S.A., numer rachunku 70 1240 3640 1111 0010 0718 1679, z oznaczeniem Wadium w przetargu ZP/PN/02/2015/olej_naped. Dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty, lub w jednej z poniżej podanych form b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy a)nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c)kwotę gwarancji lub poręczenia, d)termin ważności gwarancji lub poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp). 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zuo-gorzow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach