CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOGARDZIE ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. 1 Maja 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94-357-93-50
- Data zamieszczenia: 2022-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOGARDZIE
ul. 1 Maja 18
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 94-357-93-50
REGON: 387416976 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuw.bialogard.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa mleka, produktów mlecznych, jaj w roku 2023 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 i nr 2 w Białogardzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa mleka, produktów mlecznych, jaj w roku 2023 do Odbiorców tj.:1) Przedszkole Miejskie nr 1 „BAJKA”, ul. 1 Maja 12, 78-200 Białogard;2) Przedszkole Miejskie nr 2 „SŁONECZNE”, ul. Chopina 4 a, 78- 200 Białogard.2. Poszczególne artykuły spożywcze określają Załączniki nr 1a (Formularz asortymentowo-cenowy) do Formularza oferty. 3. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie – według zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w terminie od 1 dnia złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym .4. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego .5. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (tj. Dz.U. 2016 poz. 1154, z późn. zm.).6. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt IV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać zatwierdzenie zakładu i wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi realizować zamówienie zgodnie z zasadami HACCP, co jest w stanie potwierdzić poprzez: zaświadczenie/decyzję/opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2022 roku poz. 2132 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywna dostawa kawy i herbaty na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa nabiału i tłuszczy na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa ryb i owoców morza na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa produktów mrożonych na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-10 - Sukcesywna dostawa napojów do Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-10 - Sukcesywna dostawa lodów i deserów lodowych na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-10 - Sukcesywna dostawa alkoholi do Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-02-28 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin
Dodano: 2024-02-27