Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
ul. Rynek 1 1
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa kostki brukowej, betonowej oraz obrzeży betonowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa kostki brukowej oraz obrzeży betonowych na paletach transportowych wraz z ich rozładunkiem na prowadzonych budowach zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olkusz 2. Dostawa obejmuje następujący asortyment: a) Kostka HOLLAND o grubości 80 mm, kolor - szary b) Kostka HOLLAND o grubości 80 mm, kolor - grafit c) Obrzeża betonowe koloru szarego o wym. 8 cm x 25 cm x 100 cm 3. Ilości materiałów zostały podane w załączniku nr 6 do SIWZ, są to ilości maksymalne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji zakupu mniejszych ilości niż podane w załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym. 5. Środki transportowe muszą posiadać urządzenia HDS do samodzielnego rozładunku materiałów. 6. Materiał należy dostarczyć na paletach, które po opróżnieniu będą przygotowane do odbioru przez Wykonawcę. 7. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub za pomocą faksu. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 9. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na w/w asortyment od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 10. Wykonawca na etapie dostaw do Zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu (poświadczenie jakości materiału). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich oraz kruszywa na potrzeby modernizacji dróg gminnych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawy wyrobów betonowych na potrzeby Gminy Chełmiec na 2016 r
Dodano: 2016-06-09 - Dostawy wyrobów betonowych
Dodano: 2016-05-12 - Zakup wraz z dostawą studni betonowych oraz wpustów krawężnikowo - jezdniowych na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu w 2016 roku
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą studni betonowych oraz wpustów krawężnikowo - jezdniowych na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu w 2016 roku
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa płyt drogowych do remontu dróg na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa płyt drogowych do remontu dróg na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa płyt drogowych do remontu dróg na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa prefabrykatów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2016 r.
Dodano: 2016-02-29 - Zakup wraz z dostawą kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu w 2016 roku
Dodano: 2016-02-12