Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C69 B3 PU (K1-70)

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 737 814 , fax. 236 725 414
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mazowiecka 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 737 814, fax. 236 725 414
    REGON: 13038229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdciechanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C69 B3 PU (K1-70)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C69 B3 PU (K1-70) w ilości 35 ton. 1) Wymagania wobec emulsji: a) musi spełniać wymagania zawarte w normie PN-EN 13808:2013-10E; b) kationowa, szybko rozpadowa o zawartości asfaltu 69% ; c) musi być przeznaczona do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych; d) musi posiadać aktualną aprobatę techniczną wydaną przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub inny dokument równoważny potwierdzający, że materiał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego; 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, to jest dostawę emulsji asfaltowej kationowej wykonanej według innych norm niż wymienione powyżej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany produkt wyprodukowany według innych norm spełnia wymagania określone w wyżej wymienionych normach. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać sukcesywnie własnym transportem wyrób na plac Obwodów Drogowych przy ul. Sienkiewicza 35 w Ciechanowie po uprzednim telefonicznym, e-mail bądź przesłanym faksem zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeb realizacji zamówienia. 4) Koszty dostawy ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca przy użyciu własnej pompy przepompuje emulsję do zbiorników Zamawiającego. 6) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii emulsji. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zgodności jakości dostarczonych materiałów z deklaracją zgodności z normą, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia badań laboratoryjnych, a kosztami tych badań, w przypadku potwierdzenia w/w niezgodności, obciąży Wykonawcę. Jeżeli na podstawie przeprowadzonych badań, zostanie stwierdzone, iż przedmiot umowy jest niezgodny z normą lub posiada parametry od niej odbiegające - Wykonawca w terminie 48 godzin zobowiązany jest wymienić towar na odpowiadający normie oraz nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię emulsji. 8) Przewidywana ilość jednorazowej dostawy - około 5 ton; termin - do 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania. 9) Ilość mieszanki określona przez Zamawiającego w pkt 1 ma charakter szacunkowy, jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia mieszanki w podanej ilości. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, zastrzega się możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i będą to wahania rzędu 20% (zmniejszenie lub zwiększenie - prawo opcji). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej niż przewidywana ilość mieszanki. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupioną mieszankę, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy - podpisania oferty (pełnomocnictwo/a - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach