Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiajacego nowych materiałów eksploatacyjnych cartridgy i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń uzytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiajacego nowych materiałów eksploatacyjnych cartridgy i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń uzytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywną dostawa do siedziby Zamawiającego nowych ( oryginalnych lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych cartridge i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego) do którego materiały są przeznaczone. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne posiadające gwarancję producenta urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego, że zastosowanie materiałów równoważnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta tych urządzeń. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca, który zaoferował materiały eksploatacyjne innych marek niż producentów użytkowanego sprzętu, musi dołączyć do oferty: 2.1.Certyfikat jakości lub dokumenty równoważne (w języku polskim) informujące o wydajności produktów i parametrach wydruku, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych. 2.2.Deklarację producenta tonera lub tuszu ( aprobatę techniczna ) dopuszczająca produkt do stosowania w drukarkach lub kserokopiarkach , jak również oświadczenie, że stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kast. 2.3.Zaświadczenie (deklaracja wydajności ) wydanym przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. 3. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż materiału oryginalnego, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę, o którym mowa w powyższym punkcie 7. Zamawiający bierze pod uwagę specyfikację wyrobu oryginalnego znajdującą się na stronach internetowych producenta. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny. 5. Wykonawca dostarcza materiały i ponosi koszty związane z transportem materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 6. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane partiami w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia faxem przez pracownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 7. Wymiana wadliwego towaru na towar bez wad nastąpi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego Wykonawcy przez pracownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 8. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 8.1.wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe i być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed datą dostawy, 8.2.materiały nie mogą być regenerowane tj. poddane procesowi ponownego napełniania, 8.3.materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, 8.4.materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 8.5. materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 8.6.materiały winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, 8.7.materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, 9.Rodzaje materiałów eksploatacyjnych wraz z szacunkową ilością, określono w formularzu cenowym zał. Nr 1 do SIWZ. Rodzaj materiału eksploatacyjnego został określony poprzez wskazanie symbolu oryginalnego materiału eksploatacyjnego tj. symbolu nadanego przez producenta sprzętu biurowego, dla którego mają być użyte materiały. 10.Ilości podane w formularzu cenowym są w poszczególnych asortymentach ilościami maksymalnymi. Na skutek niemożliwego do przewidzenia, ewentualnego zmniejszonego zapotrzebowania na poszczególny asortyment (np. na skutek mniejszego zużycia), Zamawiający może zmniejszyć faktycznie zamawiane ilości w stosunku do podanych, do10 %.W związku z ograniczeniem dostaw o których mowa w niniejszym punkcie nie przysługuje wykonawcy względem zamawiającego jakiekolwiek roszczenie odszkodowawcze. 11. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu wyrobów równoważnych innego producenta, niż wskazany w ofercie. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. 12. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 13. Wykonawca poniesie odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia sprzętu lub odmowy wykonania napraw gwarancyjnych w przypadku gdy materiał eksploatacyjny dostarczony przez Wykonawcę był przyczyną uszkodzenia sprzętu. 14. Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny oferty do odbioru na własny koszt. wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - 1.2 Zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków , oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie , forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w pkt. 2.3.1 do 2.3.3 SIWZ. 2.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 2.3.1. O świadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik Nr 3A cz. I do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 3B cz.I do SIWZ). - w celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy 2.3.2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy - - wypełnione i podpisane odpowiedni przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( załącznik Nr 3A cz. II do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 3 B cz. II do SIWZ) 2.3.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy składane zgodnie z pkt. 2.3.2 SIWZ. oraz inne dokumenty : 2.3.4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2.3.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach