Bursa Szkolna Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Kcyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 26 20 186 , fax. 0-67 26 20 186
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna Nr 1
ul. Kcyńska 48
62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 26 20 186, fax. 0-67 26 20 186
REGON: 57088749600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Bursy Szkolnej nr 1 w Wągrowcu wraz z rozładunkiem w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa - zgodnie z potrzebami oraz rozładunkiem w roku 2018 artykułów żywnościowych ujętych w dziewięciu częściach zamówienia: mięso i produkty mięsne, pieczywo i wyroby piekarnicze, mleko i przetwory mleczarskie, jaja, mrożonki (warzywa i owoce), ryby (świeże i mrożone), ziemniaki, warzywa i owoce, różne produkty spożywcze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metoda warunku granicznego spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), b) formularz osortymentowo-cenowy dla każdej z dziewięciu części (załącznik nr 4 do SIWZ), c) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, d) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17