Szkoła Podstawowa nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, Piotra Skargi 52
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 862 17 28
- Data zamieszczenia: 2023-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 7
Piotra Skargi 52
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 59 862 17 28
REGON: 367996920 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.lebork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W LĘBORKU NA ROK SZKOLNY 2023-2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2a do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczy (Drób) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2b do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (przetwory zwarzyw i owoców) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2c do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (nabiał) napotrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2d do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (mrożonki) napotrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2e do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych ( Mięso wieprzowe i wędliny) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2f do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnieniejest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej zwarunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych ( produkty garmażeryjnedrobiowe) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2g do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych ( ryby) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2h do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych ( pieczywo) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą irozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2i do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawietreści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie spełnia.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – niespełnia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonana na podstawie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie oceniony Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy będące przedmiotem zamówienia (odrębnie na poszczególne pakiety) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wrazz załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.Wartość usług brutto należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych Pakietów, tj:Pakiet nr 1: 15.000,00 zł bruttoPakiet nr 2: 15.000,00 zł bruttoPakiet nr 3: 15.000,00 zł bruttoPakiet nr 4: 5.000,00 zł bruttoPakiet nr 5: 5.000,00 zł bruttoPakiet nr 6: 10.000,00 zł bruttoPakiet nr 7 : 5.000,00 zł bruttoPakiet nr 8 : 5.000,00 zł bruttoPakiet nr 9 : 3.000,00 zł bruttoPowyższe kwoty dotyczą minimalnych wartości zrealizowanej jednej dostawy.Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch dostaw dla każdego wybranego pakietu.W przypadku składania ofert na poszczególne pakiety, łączna wartość winna odpowiadać sumie wybranych pakietów.UWAGA:W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonana na podstawie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz załączonego wykazu dostaw – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 75 "Pod tęczą" w Gdańsku na 2024 rok
Dodano: 2024-03-19 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby X Liceum Ogólnokształcącego Dwujęzycznego im. Lecha Bądkowskiego w Gdańsku
Dodano: 2024-02-04 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-30 - „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-25 - Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej w 2024 roku w podziale na części
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
Dodano: 2024-01-23