Szkoła Podstawowa nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, Piotra Skargi 52
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598621728
- Data zamieszczenia: 2022-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 7
Piotra Skargi 52
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 598621728
REGON: 367996920 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W LĘBORKU NA ROK SZKOLNY 2022-2023 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych- mięso świeże wieprzowe i wędliny (boczek świeży,surowy, boczek wędzony, łopatka wieprzowa,schab bez kości, szynka bez kości, kiełbasa, kości wieprzowe. Łącznie 1880 kg.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2a do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych :- mięso świeże drobiowe - piersi z kurczaka,porcje rosołowe,skrzydło z indyka, udka drobiowe, szyja z indyka, piersi z indyka. Łącznie 1770 kg na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2b do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych.Przetwory z warzyw i owoców - chrzan,fasola konserwowa, groszek konserwowy, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, ogórki konserwowe,szczaw konserwowy, brzoskwinie konserwowe,pomidory krojone, passata pomidorowa, ananas konserw.,marmolada i inne w ilości od 5 do 200 szt. na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2c do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych. Mrożonki - warzywa mrożone (groszek mrożony, fasolka mrożona, kalafior mrożony, marchew kostka mrożona,brukselka mrożona, bukiet kwiatowy, bukiet warzyw, szpinak mr.,brokuły mr., mieszanka 7 składnikowa - łącznie 370 szt. opakowań po 2 i 2,5 kg.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2d do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych .Nabiał i tłuszcze (jogurt 1 300 szt,maślanka 40 L., masło 250 szt., śmietana280 szt., ser żółty 20 kg, ser topiony 100 szt, ser mozzarella 20kg., twaróg 150kg- na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2e do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych.Pieczywo ( bułki 1250 szt.,chleb 25 szt., bułka tarta100 kg,,groszek ptysiowy 60 kg ) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2f do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych . Art. ogólnospożywcze przyprawy,makarony, kasze, ryż, mąka, woda mineralna, cukier, miód . Ilość od 2 do 500 szt.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2g do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych Ryby :Filet z dorsza 105 kg,,filet z pstrąga 15 kg, filety zapiekane z serem 60kg, filet z miruny 45 kg, paluszki rybne 140 kg.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2h do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (warzywa i owoce marchew,pietruszka, cebula, seler, jabłka, brokuły , kalafior,papryka, ziemniaki, kapusta, cukinia cytryna itp. Ilość od 3 do 3000 kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2i do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (produkty garmażeryjne - pierogi 265 kg, krokiety 80kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2j do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych ( jaja kurze świeże 80 paletek po 30 szt.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2k do SWZ• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 49 w Gdańsku z podziałem na 8 części”
Dodano: 2024-04-29 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 w Gdańsku
Dodano: 2024-04-14 - „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 ”
Dodano: 2024-04-12 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-05 - Zakup i dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni
Dodano: 2024-04-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2024-03-27 - „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 17 w Gdyni przy ul. Grabowo 12”
Dodano: 2024-03-05 - „Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 49 w Gdańsku z podziałem na 8 części”
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt.Leonida Teligi w Gdańsku
Dodano: 2024-02-17 - Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku
Dodano: 2024-02-01