Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
ul. 10 Lutego 24
81-364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
REGON: 22035628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i ologowanie akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dla niechronionych uczestników ruchu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i ologowanie akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dla niechronionych uczestników ruchu, z dopuszczeniem składania ofert częściowych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Białostockiej 3, oznakowanych logotypami następujących akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dla niechronionych uczestników ruchu: a) zestawów lampek rowerowych LED typu 1 – 850 sztuk, b) chust/kominów wielofunkcyjnych – 500 sztuk, c) zestawów lampek rowerowych LED typu 2 – 2100 sztuk, d) opasek odblaskowych LED - 1800 sztuk, e) worków odblaskowych – 5000 sztuk, f) węży spacerowych – 5 sztuk. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) załącznik A do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, b) załącznik B do siwz - wzór logo Mobilna Gdynia, c) załącznik nr 9 do siwz - Wzór umowy. 3. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, wysokiej jakości, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie zawartym w załączniku A do siwz. 4. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047 z późn. zm.). 5. Na wszystkich akcesoriach musi być zamieszczone w sposób trwały logo Mobilna Gdynia wg opisu przy każdym z elementów zamówienia. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wersję elektroniczną logo niezwłocznie po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34432000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 400,00 zł Część 2 - 160,00 zł Część 3 - 450,00 zł Część 4 - 100,00 zł Część 5 – 480,00 zł W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY do OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik: 1a/1b/1c/1d/1e/1f do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną