Gmina Iłowa ogłasza przetarg
- Adres: 68-120 Iłowa, ul. Żeromskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 368 14 00 , fax. 68 368 14 01
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowa
ul. Żeromskiego 27
68-120 Iłowa, woj. lubuskie
tel. 68 368 14 00, fax. 68 368 14 01
REGON: 97077085300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. „Poprawa infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego zgodnie z poniższym zestawieniem: - zestaw głośnikowy szerokopasmowy - 2 szt. - zestaw mikrofonów bezprzewodowych z odbiornikiem podwójnym oraz dwoma mikrofonami doręcznymi - 1 kpl - mikser analogowy - 1 szt - zestaw statywów głośnikowych - 1 kpl - zestaw statywów mikrofonowych - 1 kpl - zestaw pokrowców do głośników - 1 kpl - okablowanie - 1 kpl - laptop z oprogramowaniem - 12 szt - monitor interaktywny wraz z oprogramowaniem - 7 szt. - projektor - 1 szt. - ekran - 1 szt. - uchwyt sufitowy - 1 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony i zamontowany sprzęt był w pełni funkcjonalny, tj. gotowy do pracy bez konieczności angażowania Zamawiającego do zakupu dodatkowych akcesoriów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone urządzenia (w ramach złożonej oferty ce-nowej). Sposób wykonania montażu urządzeń: a) monitorów interaktywnych - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - prowadzenie okablowania HDMI między monitorami interaktywnymi a biurkami nauczycieli w listwach naściennych, - Wykonawca dostarczy i zamontuje w każdym z biurek nauczycieli panele przyłączy (montowane w blatach), z przejściówką HDMI umożliwiającą przesył sygnału HDMI 2.0 - okablowanie HDMI biegnące od monitora interaktywnego do panelu przyłączy (10 m) oraz od panelu przyłączy do laptopów (2 m) musi gwarantować przesył sygnału w 4K/60Hz, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ. - jako załącznik do protokołu odbioru Wykonawca przedstawi stosowną dokumentację (np. wydruk strony producenta okablowania z podaniem jej pełnego adresu) potwierdzającą parametry użytego do montażu okablowania HDMI b) projektora multimedialnego - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - prowadzenie okablowania HDMI i audio (out) między projektorem a ściennym panelem przyłączy w listwach naściennych (ok. 15 m) - ścienny panel przyłączy powinien posiadać: 1 wejście HDMI, 1 wyjście audio mini jack - w komplecie okablowanie HDMI 3 m + kabel audio łączący przyłącze audio mini jack z zewnętrznym zestawem nagłośnienia 5 m 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił personel, któremu powierzona zostanie eksplo-atacja sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN). 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymie-nionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Nr: 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004, z dopiskiem „Wadium – Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. „Poprawa infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa” 4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał lub kserokopię dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) poświadczoną za zgodność z orygi-nałem. 5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu, to do oferty należy załączyć ksero-kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie w sposób umożliwiający zwrot. W przypadku niezastosowania się do powyż-szego, zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia/gwarancji (Zama-wiającym) jest Gmina Iłowa, ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 3) kwotę wadium, 4) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 5) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 5.1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5.2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie: b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 6. 8. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena pełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup elementów do budowy inteligentnego symulatora przedsiębiorstwa SIP
Dodano: 2023-11-29 - Zakup wyposażenia do przedszkola w Bożnowie i Tomaszowie, Gmina Żagań w ramach projektu pn.: „Gmina Żagań stawia na przedszkolaki!”
Dodano: 2020-07-01 - Dostawa projektorów, ekranów projekcyjnych i tablic interaktywnych.
Dodano: 2019-10-15 - Dostawa wyposażenia pracowni językowej
Dodano: 2019-03-29 - Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerów w ramach projektu: „Modernizacja i doposażenie pomieszczeń Zespołu Edukacyjnego w Skwierzynie do pełnienia funkcji przedszkolnej”
Dodano: 2018-01-09 - „DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA SAL DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ZBĄSZYNEK” w ramach: „Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica”.”
Dodano: 2017-10-30