Przetargi.pl
Zakup i montaż wyposażenia dla COTUA i OLAZA

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 035 , fax. 242 358 090
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 035, fax. 242 358 090
    REGON: 29172400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wyposażenia dla COTUA i OLAZA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wyposażenia dla: a) Całodobowego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu (COTUA) w tym: - stoły na stołówkę (na 6 krzeseł) - 4 szt., - stoły na świetlicę/ salę terapeutyczną - 8 szt., - pościel (powłoki na poduszki, kołdry oraz prześcieradło) - 60 szt., - prześcieradło – 60 szt., - narzuty na tapczany – 30 szt., - zestaw komputerowy – 3 szt., - laptop - 1 szt., - alkomat bezustnikowy - 1 szt., - krzesła - 54 szt., - materace do ćwiczeń - 24 szt., - zestaw mebli do gabinetu psychoterapeutycznego (biurko, szafy, półki, stolik) - 1 komplet, - zestaw mebli do gabinetu psychoterapeutycznego (biurko, szafy, półki, stolik) – 1 komplet, - zestaw mebli do pokoju socjalnego (szafki, szafa, stolik) - 1 komplet, - czajnik - 3 szt., - tablice magnetyczne - 2 szt., - fotele obrotowe - 4 szt., - szafy ubraniowe do sal chorych - 9 szt., - szafa/sejf - 1 szt. - tablica multimedialna do sali terapeutycznej - 1 szt., b) Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych (OLAZA) w tym: - alkomat bezustnikowy - 1 szt., - monitor funkcji życiowych/kardiomonitor - 1 szt., - rolety na okno – 8 szt., - poduszki - 30 szt., - kołdry - 30 szt., - stoły na stołówkę 220x80 cm - 2 szt., - stoły na stołówkę 160 x 80 cm - 2 szt., - krzesła - 24 szt., - zestaw nagłaśniający – 1 szt., - pościel (powłoka na kołdrę, poduszkę, prześcieradło) - 60 szt., - koc – 30 szt., - szafa na leki 1-drzwiowa - 2 szt., - sofa - 2 szt., - kanapa rozkładana - 1 szt., - płyta indukcyjna (wolnostojąca dwupalnikowa) - 1 szt., - zestaw mebli do gabinetu zabiegowego (szafki, półki, biurka) - 1 komplet, - krzesła obrotowe - 2 szt., - zestaw mebli do socjalnego (szafki, szafa, półki) - 1 komplet, - zestaw mebli do gabinetu lekarskiego (szafy na dokumenty, szafa, biurko, półki) - 1 komplet, - obudowa do kabiny (oczyszczacza powietrza z dymu tytoniowego) - 1 szt., - drzwi przesuwne - zabudowa wnęki - 1 szt., - zestaw monitorowania (2 kamery, rejestrator, monitor, kabel) - 1 zestaw. 2) dostawę przedmiotów wymienionych w ust. 1 lit. a) i b) do siedziby Kupującego, tj. WSZPZOZ Gostynin Zalesie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin; 3) pierwsze uruchomienie alkomatów bezustnikowych, tablicy multimedialnej do sali terapeutycznej, monitora funkcji życiowych/kardiomonitora, płyty indukcyjnej wolnostojącej dwupalnikowej, zestawu nagłaśniającego, zestawu monitoringu; 4) szkolenie personelu w zakresie obsługi wyposażenia, tj. alkomatów bezustnikowych, tablicy multimedialnej do sali terapeutycznej, monitora funkcji życiowych/kardiomonitora, płyty indukcyjnej wolnostojącej dwupalnikowej, zestawu nagłaśniającego, zestawu monitoringu; 5) przeglądy gwarancyjne i konserwacje w okresie gwarancji wyposażenia wyszczególnionego w ust. 1 niniejszej SIWZ z wyłączeniem lit. a) tiret 3-5 i 10, lit. b) tiret 4,5,10 i 11. 2. Wyposażenie o którym mowa w ust. 1 niniejszej SIWZ musi: 1) być nowe, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw; 2) być wolne od obciążeń osób trzecich; 3) być oryginalnie zapakowane, nie noszące znamion użytkowania, nieuszkodzone; 4) być wykonane profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania; 5) zostać dostarczone kompletne i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych; 6) spełniać wymogi i normy dopuszczające je do sprzedaży oraz stosowania w jednostkach służby zdrowia na obszarze gospodarczym Unii Europejskiej, wykonane z materiałów atestowanych, dedykowanych do stosowania w placówkach ochrony zdrowia, odpornych na środki dezynfekcyjne; 7) posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności; 8) spełniać wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa; 9) być spójne z parametrami technicznymi określonymi w postępowaniu przetargowym - Zestawieniu parametrów i warunków wymaganych pakiety od 1 – 7 dla danego wyposażenia. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający podzielił na 7 pakietów (pakiety są nierozłączne). 4. Strony ustalają, że przedmiot niniejszego zamówienia zostanie wykonany w całości bez podziału na etapy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dowód wniesienia wadium w kwocie 6609,00 PLN, w tym: pakiet 1: 3380,00 PLN, pakiet 2: 1170,00 PLN, pakiet 3: 840,00 PLN, pakiet 4: 120,00 PLN, pakiet 5: 300,00 PLN, pakiet 6: 299,00 PLN, pakiet 7: 500,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12 -23 ustawy Pzp oraz przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres obowiązywania umowy; – złoży dokument potwierdzający w dniu składania ofert; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał co najmniej 2 dostawy w zakresie objętym zamówieniem, odpowiadające zakresem złożonej ofercie o wartości nie niższej niż złożona oferta. 2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale IX niniejszej specyfikacji „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 22. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium w kwocie 6609,00 PLN, w tym: pakiet 1: 3380,00 PLN, pakiet 2: 1170,00 PLN, pakiet 3: 840,00 PLN, pakiet 4: 120,00 PLN, pakiet 5: 300,00 PLN, pakiet 6: 299,00 PLN, pakiet 7: 500,00 PLN. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Parafowany przez Wykonawcę protokół odbioru końcowego – załącznik nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) Wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych - monitor funkcji życiowych/kardiomonitor - pakiet nr 5 poz. 1 wraz z formularzem ofertowym. 5) Deklaracje zgodności lub atesty - certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym na wyposażenie wymienione w pakietach nr 1,3,4,5,6,7 wraz z formularzem ofertowym. 6) Certyfikat OEKO TEX Standard 100 na wyposażenie wymienione w pakiecie nr 2, tj. pościel (powłoki na poduszki, kołdry i prześcieradło), prześcieradła, narzuty na tapczany, poduszki, kołdry, koce wraz z formularzem ofertowym. 7) Certyfikat CEN/TS 14237:2015-12 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia na wyposażenie wymienione w pakiecie nr 2, tj. pościel (powłoki na poduszki, kołdry oraz prześcieradło), prześcieradła, koce, kołdry, poduszki wraz z formularzem ofertowym. 8) Foldery produktów wymienionych w pakietach nr 1,2,3,4,5,6,7 wraz z formularzem ofertowym. 9) Firmowe materiały informacyjne producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanego wyposażenia w pakietach nr 1,2,3,4,5,6,7 wraz z formularzem ofertowym. 10) Karty gwarancyjne na wyposażenie wymienione w pakietach nr 1,2,3,4,5,6,7 w dniu dostawy i montażu wyposażenia. 11) Instrukcje obsługi w języku polskim na wyposażenie wymienione w pakietach nr 1,3,4,5,6,7 w dniu dostawy i montażu wyposażenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach