Przetargi.pl
Zakup i montaż wykładziny antypoślizgowej w Zespole Szkół w Sztutowie.

Urząd Gminy Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2478151, 2478152 , fax. 055 2478396
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 055 2478151, 2478152, fax. 055 2478396
    REGON: 00054509900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wykładziny antypoślizgowej w Zespole Szkół w Sztutowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wykładziny antypoślizgowej w budynku Zespołu Szkół w Sztutowie - na istniejącym podłożu z lastryko. 2. Wykładzinę antypoślizgową należy ułożyć na parterze budynku, na powierzchni ok. 600m2 , w niżej wymienionych ciągach komunikacyjnych budynku: a) łącznik główny przy wejściu do budynku (wraz z dwoma przedsionkami); b) łącznik prowadzący do sali gimnastycznej; c) hol w skrzydle południowo - wschodnim; d) hol w skrzydle administracyjno-żywieniowym ; e) hol w skrzydle północno-wschodnim Rysunek parteru Zespołu Szkół w Sztutowie z zaznaczoną powierzchnią, na której należy ułożyć wykładzinę stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca wykonywania robót oraz dokonania dokładnych pomiarów powierzchni przed przystąpieniem do przetargu. W tej sprawie należy kontaktować się z inspektorem Urzędu Gminy w Sztutowie - Panem Stanisławem Tomczykiem tel. 055 247 81 51. 4. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) wykonanie warstwy niwelująco - wyrównawczej samopoziomującej grubości 3mm, zatartej na gładko; b) wykonanie posadzki z wykładziny PCV, o poniższych parametrach: - wykładzina antypoślizgowa posiadająca wysoki współczynnik tarcia kinetycznego gwarantowany poprzez opiłki korundu oraz barwiony kwarc (lub inne równoważne), - homogeniczna i jednorodna w strukturze i wzorze przez całą jej grubość, - trudnopalna, - gr. 2 mm - o współczynniku antypoślizgowości R-9 - odporna na ścieranie (grupa T) - klejona do podłoża - układana wykładzina stanowić ma połączenie dwóch kolorów wybranych ze wzornika dostarczonego zamawiającemu przez wykonawcę. Kolor I jako kolor główny i kolor II jako 40 cm obrzeże przechodzące w cokół do wysokości 10 cm. c) zgrzewanie wykładzin z tworzyw sztucznych na posadzkach; d) cokolik wywinięty na ścianę na wysokość 10cm z listwą wyobleniową; e) listwy progowe. 5. Zastosowane materiały muszą być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami higienicznymi dopuszczającymi do stosowania w obiektach oświatowych. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają Specyfikacje Techniczne dla Zakupu i montażu wykładziny antypoślizgowej w Zespole Szkół w Sztutowie, stanowiące załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: b) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -Załącznik Nr 2; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót), z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł; h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i zakresem wykonywania robót - Załącznik Nr 4 2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3) Oferta wspólna a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy, w takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. b) Oferta wspólna dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać następujące wymagania: dokumenty i oświadczenia, takie jak: - formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wykaz robót (załącznik Nr 3 do SIWZ) - oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i zakresem wykonywania robót (załącznikNr4do SIWZ) podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum) lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; dokumenty i oświadczenia, takie jak: - oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składa każdy z Wykonawców w imieniu własnym. przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach