Przetargi.pl
„Zakup i montaż wiat przystankowych”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż wiat przystankowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zakup i montaż wiat przystankowych” 1. INFORMACJE OGÓLNE 1.1 Nazwa i adres Zamawiającego oraz tryb udzielenia zamówienia: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00, (46) 834-51-41, (46) 834-51-36 / Nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: „Zakup i montaż wiat przystankowych”. 1.2 Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja: 1.2.1. „Zakup i montaż wiat przystankowych” 1.2.2. Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: - Kod CPV 45213315-4 – Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych; - Kod CPV 44000000-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), - Kod CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - Kod CPV 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych - Kod CPV 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 1.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.5 Zamawiający nie zamierza: 1) Zawierać umowy ramowej; 2) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów; 3) Wymierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.6 Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wiat przystankowych. 1.7 Terminy realizacji zamówienia: Całość zamówienia należy zrealizować do dnia 30.06.2018 r., 1.8 Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na ocynkowaną konstrukcję, powłokę malarską i pozostałe wyposażenie wiat. 1.9 Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice. 1.10 Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie: a) „Zamawiający” – Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice. b) „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji. c) „SIWZ” – niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. d) „Ustawa” lub „Ustawa Pzp - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). e) „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 SIWZ. f) „Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia i zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. g) Kod CPV – kod Wspólnego Słownika Zamówień. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2 2.1 Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie demontażu 3 szt. wiat przystankowych, dostawy nowych 7 szt. wiat, montażu 7 szt. nowych wiat przystankowych wraz z kompletem fundamentów oraz wyposażeniem towarzyszącym. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) wykonanie 7 szt. wiat przystankowych według opisu technicznego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, b) demontaż istniejących wiat oraz wyposażenia dodatkowego (towarzyszącego) i ich przewiezienie do Zakładu Utrzymania Miasta ul. Jana III Sobieskiego 75A, 96-100 Skierniewice – 3 szt., c) Montaż - roboty budowlane polegające między innymi na: - pomiar przy wykopach fundamentowych, - ręczne wykopy fundamentowe z transportem urobku samochodami skrzyniowymi we własne miejsce składowania, - wkopanie stóp fundamentowych betonowych o objętości do 0,5 m3 z betonu C16/20 – stopy prefabrykowane, - przygotowanie i montaż zbrojenia fundamentów, - ustawienie wiat przystankowych z mocowaniem do fundamentów (łączenie kotwami z konstrukcją wiaty), - staranne rozebranie wiat przystankowych z wyposażeniem wokół wiaty (kosze na śmieci, ławki itp.) z załadunkiem na samochody i przewozem we własne miejsce składowania – 3 szt., - rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4, podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10cm i warstwie piasku gr. 15 cm. (w tym uzupełnienie kostki), - odtworzenie uszkodzonych elementów pasa drogowego, - doprowadzeniu do stanu pierwotnego miejsc montażu (usunięcie pozostałości ziemi, obróbka nawierzchni chodników, poboczy), d) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ustawionych wiat przystankowych, e) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej miejsca utwardzonego pod przystanek przy ulicy Nowomiejskiej. f) Malowanie konstrukcji wiat przystankowych wg koncepcji przyjętej w 2015 – 2017 r. 2.3 Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez Wykonawcę następujących warunków: 1. Wykonawca ma obowiązek wykonać roboty zgodnie z postanowieniami dokumentów dołączonych do niniejszego postępowania i zasadami wiedzy technicznej. 2. Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie, o którym mowa w pkt. 1.7 SIWZ. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad i jakości ocynkowanej konstrukcji, powłoki malarskiej i pozostałego wyposażenia wiat na okres zgodny z pkt. 1.8 SIWZ, licząc od dnia odbioru wykonanych robót. 4. Wykonawca ma obowiązek opracowania na własny koszt projektów organizacji ruchu na czas trwania realizacji przedmiotu umowy oraz uzyskać wymagane odpowiednimi przepisami uzgodnienia i zatwierdzenia. 5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy teren robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu na okres prowadzonych robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa i utrzymywania porządku na terenie wykonywanych robót. 7. Wykonawca powinien zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót. 8. Dysponowanie przez Wykonawcę taką ilością sprzętu i siły roboczej, która zapewni możliwość realizacji całości zamówienia. 9. Wykonawca zapewni Przedstawicielowi Zamawiającego swobodny dostęp do miejsc, gdzie wykonywane są prace objęte Umową i dostarczy mu wszelkich informacji, jakich mógłby wymagać. 10. Wykonawca okaże się certyfikatem zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji potwierdzający że oferowane konstrukcje wytworzone są zgodne z obowiązującą normą PN-EN 1090-1+A1:2012 dla systemu 2+. 11. Zabezpieczenia terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu na okres prowadzonych robót. 12. Zapewnienia Przedstawicielowi Zamawiającego oraz Inspektorowi nadzoru swobodny dostępu do miejsc, gdzie wykonywane są prace objęte Umową i dostarczy mu wszelkich informacji, jakich mógłby wymagać; 13. Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wymaganiami ochrony środowiska; 14. Przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz ponoszenie odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów; 2.4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: a) wykonywanie robót ziemnych i brukarskich (osadzenie fundamentów prefabrykowanych, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej); b) spawanie (spawanie konstrukcji wiaty – profile zamknięte), w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: a) wykonywanie robót ziemnych i brukarskich (osadzenie fundamentów prefabrykowanych, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej), b) spawanie (spawanie konstrukcji wiaty – profile zamknięte), w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 16 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. Uwaga! 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, celem zapoznania się ze specyfiką miejsca prowadzenia robót, które podlegają zamówieniu. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213315-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. Pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem „DK – wadium – „Zakup i montaż wiat przystankowych”. 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium w innych dopuszczonych formach: poręczenia bankowe, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwilą wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym, a jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1.3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w punkcie 6 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 3.4. do SIWZ. 4. Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy Pzp, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. muszą być złożone przez każdy podmiot, c) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, d) Dokumenty wymienione w pkt: 4.1.1. SIWZ (oferta), 4.1.2. SIWZ (Dowód wniesienia wadium), podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, 7.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów, o których mowa poniżej; 7.1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 8.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach