Przetargi.pl
Zakup i montaż układu schłądzającego w centrali wentylacyjnej w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-218 Częstochowa, Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
    Dąbrowskiego 43/45
    42-218 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
    REGON: 17756001340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż układu schłądzającego w centrali wentylacyjnej w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego układu centrali wentylacji mechanicznej w budynku A Oddziału ZUS w Częstochowie, mieszczącym się przy ul. Dąbrowskiego 43/45 w celu zapewnienia możliwości obniżenia temperatury powietrza nawiewanego do pomieszczeń w okresie występowania podwyższonych temperatur zewnętrznych (> 25° c) do poziomu 22°C .Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do realizacji zamierzenia inwestycyjnego w tym: projektowych, przygotowawczych, pomocniczych, podstawowych wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem miejsc pracy, wywiezieniem odpadów. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być realizowane w następujących etapach: Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej: projekty wykonawcze w branży instalacji sanitarnych, elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej, STWiOR, oraz dokumentację kosztorysową obejmującą wykonanie całego zakresu zadania. Dokumentacja winna być opracowana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania tego typu czynności oraz posiadać ewentualne, konieczne uzgodnienia i opinie. Przed przystąpieniem do prac budowlano-montażowych dokumentacja i zawarte w niej rozwiązania muszą uzyskać akceptację Zamawiającego - realizacja do 30 grudnia 2019 r. Etap II - dostawa urządzeń schładzających oraz układu automatyki i przekazanie ich Zamawiającemu - realizacja 30 grudnia 2019 r. Etap III - wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac pomiarowych potwierdzających prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia czynności rozruchowe i odbiorowe wykonanych prac - realizacja do 31 marca 2020 r. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz załączonych do niego dokumentach, na które składają się: 1) Ekspertyza dotycząca możliwości wykonania instalacji schładzającej, 2) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), 3) Zakres czynności przeglądu central wentylacyjnych. 2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej i maksimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, materiały i zamontowane urządzenia, licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawcy samodzielnie proponują okres udzielenia gwarancji, który stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi jest równy okresowi zadeklarowanej gwarancji. Uprawnienia z tytułu rękojmi i gwarancji wygasają po upływie zadeklarowanego okresu gwarancji. 3. W związku z postanowieniami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia, tj. monterzy instalacji sanitarnych i pracownicy wykonujący roboty budowlano-montażowe, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących czynności specjalistyczne, niezbędne do należytego wykonania zamówienia, tj. projektantów, kierownika robót, automatyków, wykonawców instalacji niskoprądowych, elektryków, elektroników i osób dokonujących pomiarów elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych). Zasady wniesienia wadium zawiera pkt 4 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki odnoszące się do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że posiada certyfikat (F-GAZ) dla przedsiębiorców prowadzących działalność i wykonujących czynności polegających na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2221 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Na ofertę składa się Formularz oferty wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ; 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach