Przetargi.pl
Zakup i montaż układu schładzającego w centrali wentylacyjnej w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-218 Częstochowa, Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
    Dąbrowskiego 43/45
    42-218 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
    REGON: 17756001340000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż układu schładzającego w centrali wentylacyjnej w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego układu centrali wentylacji mechanicznej w budynku A Oddziału ZUS w Częstochowie, mieszczącym się przy ul. Dąbrowskiego 43/45 w celu zapewnienia możliwości obniżenia temperatury powietrza nawiewanego do pomieszczeń w okresie występowania podwyższonych temperatur zewnętrznych (> 25° c) do poziomu 22-24°C. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do realizacji zamierzenia inwestycyjnego w tym: projektowych, przygotowawczych, pomocniczych, podstawowych wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem miejsc pracy, wywiezieniem odpadów. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz załączonych do niego dokumentach, na które składają się: 1) Ekspertyza dotycząca możliwości wykonania instalacji schładzającej, 2) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), 3) Zakres czynności przeglądu central wentylacyjnych. 2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej i maksimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawcy samodzielnie proponują okres udzielenia gwarancji, który stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. 4. W związku z postanowieniami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia, tj. monterzy instalacji sanitarnych i pracownicy wykonujący roboty budowlano-montażowe, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących czynności specjalistyczne, niezbędne do należytego wykonania zamówienia, tj. projektantów, kierownika robót, automatyków, wykonawców instalacji niskoprądowych, elektryków, elektroników i osób dokonujących pomiarów 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące obowiązku zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4., uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w Projekcie wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych). Zasady wniesienia wadium zawiera pkt 4 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się Formularz oferty wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ; 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach