Przetargi.pl
Zakup i montaż sztucznego lodowiska w Kępicach

Kępicki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, Obłęże
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48660543775
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kępicki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
    Obłęże 48
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. +48660543775
    REGON: 381570966
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż sztucznego lodowiska w Kępicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż kompletnego, demontowanego, sezonowego (mobilnego) nowego lodowiska sztucznie mrożonego wraz z maszyną do pielęgnacji lodu (rolby). 3.2. W zakres realizacji zakupu lodowiska wchodzi: - dostawa i jednokrotny montaż nowego sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 15m x 20m, - dostawa i montaż band rekreacyjnych przymarzalnych o wysokości od 1,10 m do 1,20 m otaczających tafle lodowiska, z bramką wejściową oraz bramą do wjazdu maszyny do pielęgnacji tafli lodu „rolby” nie wymagających kotwienia do gruntu, - dostawa, posadowienie i montaż nowego agregatu chłodniczego o wydajności dostosowanej do wymiarów lodowiska, - dostawa i montaż systemu ziębniczego tafli lodowiska, - dostawa czynnika chłodzącego i glikolu, - montaż wszystkich podzespołów (własnych Wykonawców), - budowa tafli lodu grubości co najmniej 6 cm, - uruchomienie lodowiska, - dostawa maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska: „rolba”, - dostawa manualnej elektrycznej ostrzałki do łyżew, - dostawa suszarki do łyżew na min. 15 par oraz regału na łyżwy, - dostawa 90 par łyżew w tym 3 pary łyżew dwupłozowych, - dostawa 15 par kasków ochronnych - dostawa chodzików do nauki jazdy na łyżwach – 3 szt. - dostawa bramki do unihokeja – 2 szt. - dostawa i montaż girlandy umieszczonej po obwodzie lodowiska na słupkach stalowych ocynkowanych (oświetlenie LED, MIX kolorów) - oświetlenie lodowiska – min. dwa maszty oświetleniowe 6m, fundament tymczasowy wraz z balastem 2szt, naświetlacz LED 200W 4szt - dostawa mat gumowych grubości min. 6mm do chodzenia na łyżwach o szerokości od 1m do 1,2 m, powierzchnia całkowita mat gumowych 100m2 - usługi w zakresie szkolenia w siedzibie Zamawiającego osób wskazanych przez Zamawiającego obsługujących lodowisko, maszyny do pielęgnacji lodu i pozostałego sprzętu i urządzeń zakupionego przez Zamawiającego od Wykonawcy, - usługi w zakresie doradztwa technicznego, - jednokrotny demontaż sezonowego (mobilnego) lodowiska mrożonego 3.3. Informacje ogólne: - Nowe, sezonowe (mobilne) lodowisko sztucznie mrożone będzie miało wymiary 15 m x 20 m i zostanie zamontowane na terenie wskazanym przez Zamawiającego. - Warunki pracy lodowiska: temperatura otoczenia do +10 0C, prędkość wiatru do 1 m/s promieniowanie słoneczne rozproszone, lodowisko niezadaszone. - Wykonawca zobowiązany jest podłączyć wszystkie urządzenia (np. agregat, itd.) do szafki pomiarowo- energetycznej przygotowanej przez Zamawiającego w odległości do 10m od lodowiska. 3.4. Koszty energii elektrycznej związane budową tafli i eksploatacją lodowiska pokryje Zamawiający. Zamawiający pokryje również koszty wody potrzebnej do wytworzenia tafli lodowiska. 3.5. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancję na wszystkie elementy lodowiska łącznie z wyposażeniem dodatkowym oraz na maszynę do pielęgnacji i konserwacji lodu na okres 5 lat. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Wszystkie niezbędne materiały Wykonawca zapewnia na swój koszt. 3.6. Minimalne wymagania technologiczne: 1) System orurowania aluminiowy 19mm w modułach 6x1m. W rurach powinien krążyć czynnik mrożący wodę na tafli lodowiska – glikol. Wężownica ziębnicza lodowiska powinna być z rur polietylenowych o średnicy nie mniejszej niż 16 mm w rozstawie osiowym co nie mniej niż 60 mm w kształcie U – rurki mocowane za pomocą listew o rozstawie nie mniejszym niż 0,5 m. Kolektory w systemie ziębniczym mają pracować w układzie Tichelmana w celu wyrównania ciśnień i temperatur płynu ziębniczego na całej tafli lodowiska. Zastosowany system musi być energooszczędny, przyjazny środowisku zarówno w odniesieniu do zastosowanych czynników chłodniczych jak i emisji hałasu. Dla zapewnienia energooszczędności Zamawiający wymaga, aby układ technologiczny składał się z wysokowydajnej jednostki chłodniczej. Zastosowane urządzenia muszą być w całości zgodne z wymogami CE, co oznacza że zarówno proces produkcji jak również wszystkie komponenty z nim związane są zgodne z obowiązującymi rozporządzeniami z Unii Europejskiej. Ponadto urządzenie musi spełniać wymogi Dozoru Technicznego i wszystkie jego elementy ciśnieniowe posiadać stosowne potwierdzenie w dokumentacji. Dla spełnienia wymogów energooszczędności a także zabezpieczenia spraw związanych z ochroną środowiska wymagane jest, aby cykl chłodniczy urządzenia był oparty na układzie pośrednim z odprowadzeniem bezpośrednim. Po zakończeniu montażu Wykonawca jest zobowiązany w ramach zamówienia dokonać próby szczelności instalacji chłodniczej. 2) Agregat chłodniczy powinien być kompaktowy, chłodzony powietrzem w obudowie o wydajności dostosowanej do powierzchni lodowiska, mocy chłodniczej powyżej 80KW, wyposażony w automatykę sterującą, pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę przy warunkach pracy: temperatura otoczenia do +100C, prędkości wiatru do 1m/s, ciecz schładzana glikolem etylowym 35% dopuszczonym do stosowania i posiadającym wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, temperatura -80C/-110C. Dla podanych warunków pracy i pełnej mocy chłodniczej wymagany jest, aby współczynnik efektywności energetycznej EER urządzenia był na poziomie min. 3. • agregat dedykowany typowo do lodowisk (nie klimatyzacyjny), pracujący bezawaryjnie w temperaturach zimowych poniżej -10°C, posiadający odpowiednie zabezpieczenia termiczne wymienników oraz rurociągów w urządzeniu; • agregat musi posiadać specjalne podstawy tłumiące przenoszenie drgań; • wydajność chłodnicza dostosowana do powierzchni lodowiska; • moc ziębnicza agregatu dokładnie 80kW celem poprawnego mrożenia tafli lodowiska, dla warunków pracy agregatu w temperaturze powietrza zewnętrznego +10°C i temperaturze glikolu -8°C /-11°C; • agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika chłodzącego R410A dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie; • Wykonawca zapewnia na swój koszt, czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy; • agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze pracujące łącznie na dwóch sprężarkach, po jednej sprężarce na jeden obieg chłodniczy. Każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia; • agregat musi posiadać dwie sprężarki, które zapewniają minimum dwa stopnie regulacji wydajności: 50%, 100%; • poziom ciśnienia akustycznego mierzonego z 10m nie może być wyższy niż 59 dB; • panel elektryczny musi być odporny na wpływy • obudowa agregatu: wysokoodporna na działanie warunków atmosferycznych; • przepływ powietrza przez skraplacz musi być niezależny na każdym obiegu chłodniczym, (oddzielenie przepływu powietrza przez skraplacze); • parownik płaszczowo - rurowy; • wskaźniki ciśnienia czynnika chłodniczego; • presostat zabezpieczający każdą sprężarkę po stronie wysokiego ciśnienia; • wbudowany moduł pompowy, który powinien zawierać: odcięcie wejścia i wyjścia, filtr, naczynie wzbiorcze min. 25dm3, zawór bezpieczeństwa 3 bar, manometry przed i za parownikiem, zawór regulacji przepływu cieczy przez parownik, czujnik przepływu; • kompletna szafa zasilająco - sterująca, która powinna dodatkowo zawierać: na elewacji szafy lampkę sygnalizacji zasilania oraz lampkę sygnalizacji alarmu ogólnego, rozłącznik główny, czujnik zaniku i kolejności faz oraz jego zabezpieczenie nadmiarowo - prądowe, zabezpieczenie sterowania każdej sprężarki oraz grzałki oleju, termostat zabezpieczający start sprężarek przed zbyt niską temperatura oleju, wentylatory skraplacza sterowane płynnie • agregat powinien posiadać dedykowane oprogramowanie sterujące w taki sposób, aby służyło ono do ciągłego nadzoru nad parametrami pracy urządzenia; • agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pomp. Sterowanie zdalne powinno modyfikować wartości zadanych temperatur glikolu, monitorować zadane temperatury glikolu, monitorować działanie agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia, sterownik powinien umożliwić określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządzać pracą pompy; • po stronie Wykonawcy jest podłączenie elektryczne; • agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinien spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawnych w tym norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i ochrony środowiska. • Dla potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych agregatu Wykonawca musi dostarczyć kartę techniczną zastosowanego agregatu. 3) Bandy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo z wypełnieniem (np. z płyt PEHD) o grubości min.8 mm w kolorze białym z dodatkiem stabilizatora UV. Listwa okopowa z PEHD do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10 mm. Bandy o wysokości od 1,1 m do 1,2 m, wyposażone w bramkę wejście/wyjście, o szerokości od 0,8 m do 1,1 m oraz bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska „rolby” o szerokości od 2,5 m do 3,4 m. Wymaga się aby bandy były samoprzymarzające do tafli lodowiska, niewymagające stałego kotwienia do podłoża. 4) Maszyna do pielęgnacji lodu (rolba) powinna być dostosowana do utrzymania lodowiska o powierzchni 400 m2 o parametrach nie gorszych niż podane poniżej: - napęd elektryczny trakcji o mocy przynajmniej 20 KM, charakteryzujący się niską emisją spalin, zużywający mało paliwa, zasilany gazem LPG, chłodzony cieczą, - oświetlenie, lusterka, hamulec ręczny, sygnalizacja dźwiękowa, nadmuch ciepłego powietrza na stanowisku operatora, - konserwacja lodu: struganie tafli i zbieranie śniegu, polewanie tafli wodą i jej rozprowadzanie celem uzyskania gładkiej i czystej tafli lodowej, - napęd na 4 koła hydrostatyczny, opony kolcowane, - zbiornik na śnieg podnoszony i przechylany hydraulicznie, pojemność zbiornika na śnieg w zakresie od min 2,0 m3, zbiornik na wodę wykonany ze stali nierdzewnej, pojemność zbiornika wody w zakresie min 500l, szerokość robocza do 1800 mm, naostrzony nóż do ścinania lodu + jeden zapasowy, głębokość strugania min. w przedziale 0,1 mm - 3,0 mm - wysuwaną obrotową szczotkę (lub inny system) do czyszczenia tafli przy bandzie, - Przednia oś centralnie wahliwa, ułatwiającą poruszanie się poza lodowiskiem. 6)Chodniki gumowe dla łyżwiarzy (maty gumowe) o grubości co najmniej 6 mm i szerokości od 1,0 m do 1,2 m. Powierzchnia chodnika minimum 100m2 7) Elektryczna ostrzałka do łyżew - manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew ze specyficznie ukształtowanym kamieniem do żłobienia rowka łyżew przez tarcze szlifierskie. Ostrzałka do łyżew musi posiadać: tarczę szlifierską 150x6 mm, diament (80 mm) D-80, skrzynkę ceramiczną, osełkę ceramiczną, osełkę diamentową. Maszyna w pełni sprawna i posiadająca wymagane prawem dokumenty umożliwiające eksploatację. 8) Łyżwy – 90 par łyżew w tym 3 pary łyżew dwupłozowych, w rozmiarach do uzgodnienia z Zamawiającym. - Łyżwy wyłącznie sznurowane zaprojektowane specjalnie do wypożyczalni. - But wykonany z twardego odpornego na uszkodzenia i niskie temperatury materiału - But wewnętrzny wykonany z szybkoschnącego materiału, utrzymujący ciepło - System Outstop - blokada uniemożliwiająca przesuwanie buta wewnętrznego podczas wkładania nogi - Płoza z hartowanej stali nierdzewnej - Oznaczenie numeru z tyłu buta 3.7. Serwis lodowiska i urządzeń w pierwszym roku użytkowania. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, nie później niż do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą dokonywane zgodnie z wyborem Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca w okresie użytkowania zobowiązany będzie także świadczyć na rzecz Zamawiającego doradztwo techniczne i inne w zakresie funkcjonowania lodowiska. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nr telefonu oraz adres e-mail przez które Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcę. 3.8. Jednokrotny demontaż lodowiska po zakończonym okresie jego funkcjonowania. 3.9. W zakresie jednokrotnego montażu sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego w sezonie zimowym 2019/2020 Wykonawca zobowiązuje się do: - zapewnienie specjalistycznego kierownictwa i montażu dla dostarczonych przez Wykonawcę maszyn i urządzeń oraz pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do pracy realizowanej przez Podwykonawców. - prowadzenie montażu zgodnie z zasadami i przepisami BHP i p.poż. oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia prac montażowych. - zapewnienie w miejscu montażu sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, utrzymania czystości i należytego porządku, usuwania zanieczyszczeń z miejsca montażu związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia na koszt Wykonawcy. - ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe i wynikającego z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizacje przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. - należytego zabezpieczenia miejsca montażu przed dostaniem osób niepożądanych oraz zapewnienie ochrony i dozoru mienia, urządzeń i materiałów znajdujących się na tym terenie - uporządkowanie terenu do zakończeniu montażu sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego i przekazanie Zamawiającemu w stanie umożliwiającym pełną eksploatację i czerpanie pożytków. 3.10. W zakresie jednokrotnego demontażu sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad, zapisów specyfikacji oraz umownych, jak w przypadku montażu przedmiotowego urządzenia. 3.11. Wykonawca w razie powstania odpadów powstałych podczas prowadzenia prac zagospodaruje odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.). 3.12. Wymienione w komplecie dokumentów nazwy własne wyrobów/materiałów/urządzeń wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i świadczą o jakości wyrobów/materiałów/urządzeń i nie należy traktować ich jako zobowiązujące, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcę, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów/materiałów/urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które wskazują zastosowane nazwy. 3.13. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich innych rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który na wezwanie Zamawiającego musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Wykonawca proponując rozwiązania równoważne zobowiązany będzie podać typy proponowanych rozwiązań równoważnych oraz załączy ich karty techniczne. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzgodnienia wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.15. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) montaż/demontaż sztucznego (mobilnego) lodowiska, b) szkolenie w zakresie obsługi i użytkowana sztucznego (mobilnego) lodowiska. 3.16. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 ze zm.) 3.17. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma prawo dokonać czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.18. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu termi nie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.19. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15 czynności. 3.20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331231-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 10.3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2018, poz. 110 z poź. zm.). 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK BNP PARIBAS na konto Nr 83 1750 0012 0000 0000 4003 9821 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy ZP.271.01.2019”. Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10.5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 10.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w siedzibie Zamawiającego Kępicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice (w godz. 8.00 – 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. 10.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.11. 10.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o którym mowa wart. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.13. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach