Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
- Data zamieszczenia: 2011-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. Słowackiego 5
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż sprzętu komputerowego, oraz oprogramowania dla sądów okręgu piotrkowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa sprzętu komputerowego, - dostawa i wdrożenie oprogramowania, - montaż sprzętu komputerowego, - rozbudowa sieci strukturalnej, - przeprowadzenie szkolenia personelu. 2. Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu wszystkich certyfikatów (dokumentów) wymienionych w zał. nr 7 do SIWZ tj. wykazie dokumentów. 3. Miejsce i ilość dostarczonego sprzętu komputerowego, szczegółowo określa załącznik nr 6 do SIWZ tj. lista dystrybucyjna. 4. Odbioru przedmiotu zamówienia w poszczególnych sądach, dokonają osoby wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ tj. liście dystrybucyjnej. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ tj. specyfikacją techniczną, licząc od daty podpisania protokołów odbioru. Kod CPV: 30213100-6, 30213300-8, 30237100-0, 30232110-8 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 13.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 13.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 13.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 13.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 13.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych, zakup i dostawa artykułów biurowych i szkolnych, wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych w ramach projektu Uczę się i nauczam - wsparcie uczniów i nauczycieli szkół publicznych w Gminie Sulejów
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i montaż sprzętu ICT oraz sprzętu audiowizualnego w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-10-073/15: Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie i Mieście Drzewica
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-06 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń komputerowych dla Izby Skarbowej w Łodzi.
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi
Dodano: 2015-10-26