Przetargi.pl
ZAKUP I MONTAŻ MODUŁÓW WIDEOREJESTRATORA DO OBIEKTYWNEJ KONTROLI-NUMER REFERENCYJNY-P/13/IW/09/A

1 Baza Materiałowo - Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6533625 , fax. 056 6533660
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Baza Materiałowo - Techniczna
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6533625, fax. 056 6533660
    REGON: 80038702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I MONTAŻ MODUŁÓW WIDEOREJESTRATORA DO OBIEKTYWNEJ KONTROLI-NUMER REFERENCYJNY-P/13/IW/09/A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i montaż modułów wideorejestratora do obiektywnej kontroli w ilości 13 modułów, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2.Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1.Dostawa i montaż modułu do wytypowanego Użytkownika w celu przeprowadzenia jego badań; 2.2.Dostawa i montaż modułów u pozostałych Użytkowników (po uzyskaniu pozytywnych wyników badań); 2.3.Uruchomienie modułów oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie ich obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323331007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 1.1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszą niż 80 000 zł. każda; 1.2.Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 80 000 zł. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane warunki: 3.1.Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; 3.2.Wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono jego upadłości.; 3.3.Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3.4.Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 3.5.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4 Ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4 so SIWZ); 1.2.Wykaz osób, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1.2.. Wykaz powinien zawierać: imię i nazwisko osoby, zakres uprawnienia, jego nr, przez kogo wydane, podmiot udostępniający (zał. nr 5 do SIWZ); 1.3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1.2., jeżeli Wykonawca będzie korzystał pracowników udostępnionych; 1.4.Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego pełnomocnika, ds. ochrony informacji niejawnych; 1.5.Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego osób, które będą uczestniczyły podczas realizacji zamówienia; 1.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.1bmt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach