Przetargi.pl
Zakup i montaż kotłów c.o. w DPS Lubzina

Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 218 306 , fax. 172 228 571
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
    ul. Konopnickiej 5
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 172 218 306, fax. 172 228 571
    REGON: 69058143600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż kotłów c.o. w DPS Lubzina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3 Przedmiotem zamówienia obejmuje wymianę istniejących dwóch kotłów gazowym o mocy 210 kW na nowe kotły gazowe kondensacyjne stojące o mocy znamionowej nie mniejszej niż 200 kW wraz z armaturą, zabezpieczeniami oraz wymianą elementów systemu odprowadzenia spalin. Zadanie obejmuje dodatkowo wykonanie niezbędnych prac z zakresu robót budowlanych, instalacyjnych, wentylacyjnych, technologicznych kotłowni oraz elektrycznych. Roboty budowlane wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia powinny obejmować całość robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe kotły gazowe będą pracowały na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Wykonawca jest zobowiązany znać przepisy prawne i wytyczne, które są w jakiejkolwiek sposób związane z prowadzonymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych reguł i wytycznych w trakcie realizacji robót. Wymagane parametry nowego kotła gazowego kondensacyjnego: − znamionowa moc cieplna kotła dla układu temperatur 80/60 ºC nie mniejsza niż 200 kW, − palnik kotła modulowany, − powierzchnia grzewcza kotła wykonana ze stali szlachetnej. - Kocioł powinien być wyposażony w pełną automatykę sterującą pracą kotła kompatybilną z istniejącym systemem kontroli „SMOK”. Dopuszczenie dostarczonego kotła do wbudowania odbędzie się po protokolarnym odbiorze. Gabaryt kotła może być uwarunkowany od wymiarów komunikacji w budynku DPS Lubzina w zakresie dostarczenia kotła do istniejącego pomieszczenia kotłowni. - Nowy wkład komina powinien być wykonany z tworzyw sztucznych wraz z kształtkami instalacyjnymi, - Termometry powinny mieć zakres odczytu temperatury od 0 –100 ºC. - Manometry powinny być wyposażone w kurek odcinający i posiadać zakres pracy od 0 – 0,6 MPa. - Instalację kotłową (w zakresie podłączenia nowego kotła) należy wykonać z rur stalowych wg PN– 79/H 74244. Instalacje należy łączyć za pomocą spawania. - Otuliny termoizolacyjne powinny być wykonane z pianki polietylenowej o gęstości nie większej niż 30 kg/m3. - Płytki gresowe: antypoślizgowe (minimum grupa klasyfikacyjna R9), mrozoodporne, wytrzymałość na zginanie min. 40 MPa, nasiąkliwość wodna E ˂ 0,5%. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu Umowy z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) i przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019 r. poz. 266) 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego – Domu Pomocy Społecznej w Lubinie 47, montaż oraz uruchomienie. 3.5.2 Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5.1 do SIWZ. 3.5.3 Zamawiający informuje, że oferowane kotły oraz cały sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe. 3.5.4 Dostarczane kotły, sprzęt i elementy towarzyszące będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. 3.5.6 Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.5.4 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w jednym egzemplarzu nie później niż w dniu dostawy. 3.5.7 Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą kart technicznych / kart katalogowych określających dane techniczne oraz parametry oferowanych kotłów, sprzętu, i wyposażenia. Wykonawca przedłoży te dokumenty na etapie dostawy. W przypadku dostarczenia kotłów, sprzętu, który nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5.1 do siwz – opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna, że dostawy nie zostały zrealizowane. 3.5.8 Zamawiający dopuszcza przedstawienie ofert na sprzęt będący przedmiotem zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy P.Z.P. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.5.9 Występujące w załączniku nr 5.1 modele sprzętu, urządzeń wymienione z nazwy nie są obligatoryjne dla Wykonawcy, który może przyjąć do wyceny inny model sprzętu, urządzenia, wyposażenia i oprogramowania spełniający parametry techniczne i wymagania wyspecyfikowane przez Zamawiającego. 3.5.10 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona: - dostawy i montażu dostarczonych kotłów, sprzętu i wyposażenia zgodnie z zapisami SIWZ, instrukcją producenta i obowiązującymi w tym względzie przepisami i normami, - uruchomienia dostarczonych kotłów i wyposażenia w niezbędny sprzęt i wyposażenie określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5.1 do siwz), - wykonania wszystkich niezbędnych robót budowalnych towarzyszących określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5.1 do siwz), - przeprowadzenia instruktażu z obsługi kotłów i sprzętu dla pracowników użytkownika, tam gdzie jest to niezbędne. - wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany usunąć i zagospodarować na własny koszt. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas dostawy i montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie lub przez Zamawiającego lub Użytkownika na jego koszt. - Wykonawca powiadomi Zamawiającego z 7-dniowym wyprzedzeniem o dacie rozpoczęcia dostawy i montażu kotłów, - Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. - Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5.1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z postanowieniami rozdziału 18 siwz. 3.8 Gwarancja obowiązywać będzie w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3.9 Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 3.10 Gwarancja udzielona na przedmioty objęte zamówieniem uprawnia Zamawiającego do żądania od Wykonawcy nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji. 3.11 Za wady uznaje się jawne lub ukryte wady tkwiące w przedmiotach objętych zamówieniem, lub w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania z przedmiotów objętych zamówieniem zgodnie z przeznaczeniem; zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia; obniżenie stopnia użyteczności; obniżenie jakości lub inne uszkodzenia. Za wadę uznaje się również sytuację, w której przedmioty objęte zamówieniem w chwili wydania Zamawiającemu nie stanowiły własności Wykonawcy albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej. 3.12 Wady przedmiotów objętych zamówieniem muszą być usunięte w terminie 30 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu wady. 3.13 W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, Zamawiający, poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), zwaną dalej Kodeksem Cywilnym może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze), po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni roboczych. 3.14 Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest do wykonania bezpłatnie czynności serwisowych i konserwacyjnych dla dostarczonych i zamontowanych m. in. urządzeń, osprzętu i armatury, elementów wbudowanych i zrealizowanych instalacji oraz wykonania czynności serwisowych i konserwacyjnych dla istniejącej instalacji wykrywającej nieszczelności instalacji gazowej zgodnie z zaleceniami producentów (dokumentacją techniczno-ruchową – DTR oraz wymogami producentów), w zakresie utrzymania sprawności eksploatacyjnej kotłowni w okresie gwarancji wraz z dostarczeniem bieżących materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 8.7.1)a) siwz budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.7.2) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt 8.9. siwz, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. - Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) p.z.p., jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570,j.t. z późn. zm.). Informacja dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a p.z.p. oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom: - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór treści oświadczenia została zamieszczona w Części 3 SIWZ (Załącznik 3.3. do SIWZ). - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) p.z.p. - Zgodnie ze treścią art. 22a ust. 4 p.z.p. - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 9.1. siwz - W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.2. siwz. 9 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 p.z.p.): 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 p.z.p., natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2. siwz. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia, o którym mowa w pkt. 8.2 siwz składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 8.3. siwz składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach