Przetargi.pl
Zakup i montaż klimatyzatorów w węzłach sieci OST 112 z wymianą istniejących klimatyzatorów w kilku lokalizacjach w Jednostkach Policji woj. śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż klimatyzatorów w węzłach sieci OST 112 z wymianą istniejących klimatyzatorów w kilku lokalizacjach w Jednostkach Policji woj. śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i montaż klimatyzatorów w węzłach sieci OST 112 w kilku lokalizacjach w Jednostkach Policji woj. śląskiego. W podziale na dwa zadania: 1.1 Zadanie nr 1- lokalizacje: KMP w Zabrzu, KMP w Chorzowie, KMP Świętochłowice, KMP w Bytomiu, KMP w Bieruniu 1.2 Zadanie nr 2-lokalizacje: KWP w Katowicach serwerowania główna, KWP w Katowicach siłownia UPS, węzeł OST 112 ul. Wita Stwosza 31 2. Wszystkie parametry przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Parametry te stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na obszarze Unii Europejskiej oraz gatunku I-go 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z załącznikami) i złożonej przez Wykonawcę ofercie oraz wymogami określonymi w polskich normach, przepisami prawa, wewnętrznymi przepisami 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji. Okres gwarancji Wykonawca wskaże w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 7. Zamawiający określa minimalną gwarancję na 36 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron natomiast maksymalną na 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca określi gwarancję wyższą niż 60 miesięcy, do oceny punktowej zostanie uznane 24 miesiące, natomiast do umowy Zamawiający wpisze wysokość gwarancji zgodnie ze złożonym oświadczeniem na formularzu ofertowym- złącznik nr 1 do SIWZ. 7.1 Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. 7.2 W przypadku braku wskazania gwarancji na formularzu ofertowym, Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej tj. 36 miesiący, liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron. 7.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca (szczegóły określa załącznik nr 2 do SIWZ- wzór umowy) 8. Brak wypełnienia ceny jednostkowej dla jakiegokolwiek asortymentu w tabeli oraz brak wpisania producenta/marki i/lub modelu oferowanego asortymentu w kolumnie 6 formularza cenowego będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w: 11.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy, 11.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy, 11.3 – załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia 11.4 – załącznik nr 4 – formularz cenowy 11.5 – załącznik nr 5 – oświadczenia wykonawcy- wykluczenia 11.6 – załącznik nr 6 – oświadczenie grupa kapitałowa 11.7 – załącznik nr 7 – zobowiązanie innego podmiotu 12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV-42512000-8 układ konfekcjonowania powietrza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42512000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 4000 zł Zadanie 2: 4000 zł Szczegóły wniesienia wadium określa rozdział VI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy załącznik nr 4 do SIWZ -dla danego zadania. Brak załączenia formularza cenowego do oferty oraz załączenie do oferty formularza cenowego niepodpisanego przez Wykonawcę a także brak wypełnienia wszystkich pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego załączniku nr 3 do SIWZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że na cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzieli gwarancji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania gwarancji, udzielił gwarancji minimalnej tj. 36 miesiące liczoną od dnia przyjęcia dostawy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 5 do SIWZ 10. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ i warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną