Gmina Łubianka ogłasza przetarg
- Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 566 788 217
- Data zamieszczenia: 2020-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
Al. Jana Pawła II 8
87-152 Łubianka
tel. 566 788 217
REGON: 53975600000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż instalacji solarnych oraz instalacji pomp ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Łubianka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część 1- instalacje solarne: dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji solarnej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w ilości 14 szt. składającej się z trzech kolektorów solarnych płaskich każda w tym minimalna moc użytkowa zestawu 3-ch kolektorów solarnych( przy 1000W/m2/50K) min. 3,29 kW o łącznej pow. absorbera min. 5,40 m2 wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji grzewczej. 2) Część 2 - pompy ciepła: dostawa, montaż wraz z uruchomieniem 9 instalacji pomp ciepła, w tym - pompa ciepła gruntowa solanka/woda w ilości 7 szt. o mocy min. 8,5 kW i max 10 kW wraz z 3 odwiertami o głębokości do 100 mb dla każdej pompy ciepła wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji grzewczej oraz wykonanie technologii kotłowni; - pompa ciepła powietrzna powietrze/woda w ilości 2 szt. o mocy min. 8,5 kW i max. 10kW każda wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji grzewczej oraz wykonanie technologii kotłowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09322000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną