Przetargi.pl
Zakup i montaż infrastruktury edukacyjnej wraz z treściami edukacyjnymi w ramach projektu Przystosowanie zespołu parkowego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do celów edukacji ekologicznej społeczeństwa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Nr sprawy RAP/11/2012

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2012-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż infrastruktury edukacyjnej wraz z treściami edukacyjnymi w ramach projektu Przystosowanie zespołu parkowego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do celów edukacji ekologicznej społeczeństwa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Nr sprawy RAP/11/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 Dostawa infrastruktury edukacyjnej w postaci: tablic, tabliczek, kierunkowskazów wraz z napisaniem treści, stelażami i montażem w ramach Projektu Przystosowanie zespołu parkowego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do celów edukacji ekologicznej społeczeństwa, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Rodzaj przedmiotu zamówienia: dostawa. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Napisanie tekstu do umieszczenia na tablicach informacyjnych oraz opracowanie projektu graficznego, wykonanie, dostawa oraz montaż tablic informacyjnych wraz ze stelażami w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na przebiegu trasy ścieżki edukacyjnej w Parku Przypałacowym w Pawłowicach, ul. Pawłowicka 101 we Wrocławiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. pkt. 1.1 załącznika nr 6 do SIWZ. 1.2. Napisanie tekstu do umieszczenia na tablicach edukacyjnych oraz opracowanie projektu graficznego, druk, wykonanie, dostawa oraz montaż tablic edukacyjnych wraz ze stelażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na przebiegu trasy ścieżki edukacyjnej w Parku Przypałacowym w Pawłowicach, ul. Pawłowicka 101 we Wrocławiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. pkt 1.2 załącznika nr 6 do SIWZ. 1.3. Napisanie tekstu do umieszczenia na tabliczkach opisowych kolekcji roślin (format A4) oraz opracowanie projektu graficznego, druk, wykonanie, dostawa oraz montaż tabliczek opisowych kolekcji roślin na słupku drewnianym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na przebiegu trasy ścieżki edukacyjnej w Parku Przypałacowym w Pawłowicach, ul. Pawłowicka 101 we Wrocławiu zgodnie z opisem przedmiotu, tj. pkt 1.3. załącznika nr 6 do SIWZ. 1.4. Napisanie tekstu do umieszczenia na tabliczkach opisowych kolekcji roślin (format A7) oraz opracowanie projektu graficznego, druk, wykonanie, dostawa oraz montaż tabliczek opisowych kolekcji roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. pkt 1.4. załącznika nr 6 do SIWZ. 1.5. Opracowanie projektu graficznego, druk, wykonanie, montaż kierunkowskazów wraz ze stelażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na przebiegu trasy ścieżki edukacyjnej w parku przypałacowym w Pawłowicach, ul. Pawłowicka 101 we Wrocławiu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. pkt 1.5. załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: napisanie tekstów, przygotowanie projektu graficznego dla każdej tablicy, tabliczki, kierunkowskazu zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik od nr 6.1 do 6.11 do SIWZ. Zamawiający zakłada maksymalnie dwukrotną konsultację z Wykonawcą w trakcie realizacji dostawy zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu opracowania projektów graficznych do konsultacji w wersji elektronicznej (PDF) za pośrednictwem poczty elektronicznej, ostateczną wersję projektu przed nadrukowaniem Wykonawca prześle Zamawiającemu w wersji elektronicznej (PDF) za pośrednictwem poczty elektronicznej i na nośniku danych na adres: Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, z dopiskiem Arboretum. 4. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w projekcie graficznym w terminie do 4 dni roboczych od przedstawienia projektów przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia uwag lub zmian przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia zgłoszonych zmian w projekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu poprawionego projektu w terminie do 4 dni roboczych od dnia otrzymania uwag Zamawiającego do projektu. Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych z nadrukiem projektu tablic dopiero po pisemnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji. Zmiany wynikające z uwzględnienia uwag Zamawiającego nie stanowią podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Elementy graficzne, które Wykonawca musi uwzględnić w projekcie tablic informacyjnych, znajdują się w załączniku nr 6.2 do SIWZ. 6. Sposób przygotowania projektów tablic, tabliczek i kierunkowskazów musi być zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 stanowiącym załącznik nr 6.11 do SIWZ. 7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do wszystkich projektów w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu wykorzystywanie ich do jego działalności, w tym do przetwarzania projektów, wykorzystywania do druku po przetworzeniu, udostępnieniu przez Zamawiającego projektów w formie drukowanej i elektronicznej. 8. Wykonawca zobowiązany jest, po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedstawionych wersji ostatecznych projektów graficznych, do wykonania i montażu tablic w miejscach wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego na terenie Parku Przypałacowego stanowiącego część Arboretum. 9. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usunąć wszelkie usterki. 10. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi: 36 miesiące. 11. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru. 12. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji. 13. Czas naprawy - do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 14. W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego asortymentu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych. 15. Transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 16. Każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji asortymentu. 17. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Arboretum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Pawłowicka 101 we Wrocławiu. 18. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. UWAGA. Droga w Parku Przypałacowym jest drogą żwirową przeznaczoną do ruchu pieszego, Wykonawca może wjechać na teren folwarku (w bezpośrednim sąsiedztwie parku) w celu wyładowania tablic, stelaży oraz niezbędnych narzędzi, ale transport tablic i stelaży na terenie Parku odbywać się musi bez użycia pojazdów mechanicznych. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Część nr 2 Usługa polegająca na redakcji i druku przewodnika po ścieżkach przyrodniczo-edukacyjnych Arboretum w ramach Projektu Przystosowanie zespołu parkowego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do celów edukacji ekologicznej społeczeństwa, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Rodzaj przedmiotu zamówienia: usługa. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na redakcji przewodnika po ścieżkach przyrodniczo-edukacyjnych Arboretum oraz druku i dostarczeniu 5000 egzemplarzy przewodnika do siedziby Zamawiającego, tj. na adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Arboretum, ul. Pawłowicka 101, 51-250 Wrocław, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. nr 2.1 oraz 2.2 załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie podlegał ostatecznej akceptacji Zamawiającego przed drukiem. 3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu projekt przewodnika po wykonaniu redakcji przed przystąpieniem do druku, w wersji elektronicznej (PDF) za pośrednictwem poczty elektronicznej i na nośniku danych na adres: Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza -Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, z dopiskiem Arboretum. 4. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w dostarczonych materiałach w terminie do 3 dni roboczych od przedstawienia projektu przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia uwag lub zmian przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia zgłoszonych zmian w projekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu poprawionego projektu w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania uwag Zamawiającego do otrzymanych materiałów. Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych z drukiem przewodnika dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji oraz zatwierdzeniu proof drukarskiego. Zmiany wynikające z uwzględnienia uwag Zamawiającego nie stanowią podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Tekst do przewodnika stanowi załącznik nr 6.12 do SIWZ . 6. Zdjęcia do przewodnika zostaną dostarczone przez Zamawiającego niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą. 6. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu wykorzystywanie ich do jego działalności, w tym do przetwarzania projektów, wykorzystywania do druku po przetworzeniu przez Zamawiającego projektów w formie drukowanej i elektronicznej. 7. Wykonawca zobowiązany jest, po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedstawionego mu przewodnika po wykonaniu redakcji, do wykonania wydruku a następnie do dostarczenia gotowych egzemplarzy do siedziby Zamawiającego. 8. Przekazanie i odbiór wydrukowanych przewodników zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu umowy poinformuje Wykonawcę o ewentualnych usterkach, wadach, niezgodnościach przedmiotu umowy z wymaganiami. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usunąć wszelkie usterki. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach