Gmina Starachowice ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
- Data zamieszczenia: 2012-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
ul. Radomska 45 45
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
REGON: 29100989200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż elementów cyfrowego monitoringu zewnętrznego w autobusach komunikacji miejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu w 30 autobusach Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Starachowicach o monitoring zewnętrzny - tj. zainstalowanie dodatkowej cyfrowej kamery zewnętrznej wraz z zapewnieniem możliwości rejestracji obrazu z kamery i możliwością bieżącego podglądu obrazu na monitorze znajdującym się w kabinie kierowcy. Rozbudowa monitoringu powinna być dokonana przy wykorzystaniu istniejącego systemu rejestracji audio/video i odtwarzania zapisu z monitoringu wewnętrznego zainstalowanego w autobusach. Minimalne warunki, które powinien spełniać system monitoringu zewnętrznego: a) Kamera kolorowa, wandaloodporna zabezpieczona przed uszkodzeniem na skutek działania czynników atmosferycznych, z czujnikiem ruchu (dopuszcza się podłączenie do kamery zewnętrznego czujnika), umieszczona z prawej strony autobusu, b) Rozdzielczość minimalna kamery 540 TVL, minimalna czułość kamery 0,1 lux c) Kamera powinna obejmować swoim zasięgiem wszystkie drzwi autobusu 12 metrowego trzydrzwiowego ( 26 szt. ) i 10 metrowego trzydrzwiowego - 4 sztuki d) Kamera powinna być podłączona do istniejących rejestratorów 8 kanałowych (analog.) w 23 autobusach i 4 kanałowych ( z możliwością podłączenia 12 kamer cyfrowych) w 7 autobusach, e) Kamera zewnętrzna powinna rejestrować zapis podczas całego czasu pracy pojazdu oraz min.3 godziny postoju ( po odłączeniu akumulatorów). W okresie parkowania (postoju) monitoring powinien być uruchamiany czujnikiem (czujnikami) ruchu. Taki sam czas powinno obejmować rejestrowanie obrazu. Praca kamery i rejestrowanie zapisu w czasie postoju i parkowania powinno się odbywać w sposób niezależny od zasilania z instalacji fabrycznej pojazdu lub w przypadku konieczności korzystania z zasilania głównego pojazdu powinno się odbywać w taki sposób , by nie skutkowało unieruchomieniem pojazdu, (nie powodowało całkowitego rozładowania akumulatorów). f) Kamera powinna być podłączona do istniejącego w kabinie kierowcy monitora w taki sposób by kierowca cały czas miał obraz wszystkich drzwi pojazdu. g) Pojemność twardego dysku w istniejących rejestratorach po podłączeniu kamery nie może być mniejsza niż 72 godziny zapisu ze wszystkich kamer i zapisu dźwięku. Obecna pojemność wynosi nie mniej niż 96 godzin. (Minimalna pojemność dysku w istniejącym systemie monitoringu wynosi 160 GB, max. rozdzielczość 1 szt. kamery wynosi 600 do 700 TVL - w każdym autobusie jest 4 kamery) h) Odczyt i archiwizacja zarejestrowanego materiału powinien być możliwy poprzez podłączenie stacji dokującej do komputera, sieć LAN lub zgranie materiału bezpośrednio na pamięć przenośną. Wszystkie elementy w/w systemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, dobrej jakości, sprawne i gotowe do użycia oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa, a także muszą być odporne na czynniki zewnętrzne i mieć możliwość pracy w temperaturach od -30? do +50? oraz być odporne na wstrząsy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 2 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Zakup i montaż elementów cyfrowego monitoringu zewnętrznego w autobusach komunikacji miejskiej - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Zakup i montaż elementów cyfrowego monitoringu zewnętrznego w autobusach komunikacji miejskiej). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kamery cyfrowej dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt.Nowe kierunki kształcenia szansą podniesienia jakości usług edukacyjnych w Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach Nr POKL.04.01.01-00-292/09-00
Dodano: 2011-11-25 - Dostawa kamery przemysłowej dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG 02.02.00-26-023/08-00
Dodano: 2011-02-22 - Dostawa kamer cyfrowych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2010-12-03 - dostawa kamery termowizyjnej dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt.: LABIN- Wsparcie Aparaturowe Innowacyjnych Laboratoriów Naukowo-Badawczych Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach nr POPW.01.03.00-26-016/09, współfinansowany przez UE - Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Priorytet I. Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji
Dodano: 2010-08-26 - Dostawa kamery CCD monochromatycznej do teleskopu.
Dodano: 2010-07-08 - Dostawa kamer cyfrowych oraz spektrometru/monochromatora dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt.: LABIN- Wsparcie Aparaturowe Innowacyjnych Laboratoriów Naukowo-Badawczych Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach nr POPW.01.03.00-26-016/09, współfinansowany przez UE - Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Priorytet I. Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji
Dodano: 2010-04-26 - Dostawa kamery CCD monochromatycznej do teleskopu
Dodano: 2010-04-23