Przetargi.pl
Zakup i montaż dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS Dąbrowa Górnicza.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15 , fax. 322 662 084
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
    ul. Partyzantów 1
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2695012 do 15, fax. 322 662 084
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS Dąbrowa Górnicza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż nowego dźwigu elektrycznego bez maszynowni wraz z utylizacją zdemontowanego dźwigu w Inspektoracie ZUS w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kościuszki 48, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ i wzorze Umowy. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac: 1) opracowanie ekspertyzy budowlanej; 2) inwentaryzacja istniejącego szybu; 3) opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej; 4) uzyskanie niezbędnych do realizacji Przedmiotu zamówienia zgód i pozwoleń; 5) demontaż wyeksploatowanego dźwigu osobowego wraz z wyposażeniem maszynowni; 6) utylizacja zdemontowanego urządzenia dźwigowego oraz jego elementów montażowych; 7) przystosowanie istniejącego szybu windowego w budynku Inspektoratu ZUS w Dąbrowie Górniczej do montażu i uruchomienia nowego dostarczonego przez Wykonawcę dźwigu osobowego; 8) dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego; 9) zapewnienie odbioru nowego urządzenia przez UDT, uzyskanie dopuszczenia dźwigu do eksploatacji; 10) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu; 11) przeprowadzanie konserwacji, serwisowania oraz świadczenie usług w zakresie pogotowia dźwigowego w okresie udzielonej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł.). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1- 5 ustawy Pzp. 3. Okres ważności dokumentu stanowiącego wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą - pierwszym dniem jego ważności musi być dzień otwarcia ofert. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert. 4. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, o uznaniu wpłaconego wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a nie data złożenia dyspozycji przelewu w banku Wykonawcy. Zaleca się więc dokonanie przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem, niezbędnym do uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w formie pieniężnej (przelew) należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w: PKO BP nr 10 1020 5590 0000 0102 9320 7018. Na przelewie zaleca się umieścić informację: „Wadium – Winda I/ZUS Dąbrowa Górnicza”. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w sposób umożliwiający jego wyłączenia z oferty, tj. dokument nie powinien być trwale złączony z ofertą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 3) spowodował, że zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Pzp 10. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust.1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia wydane przez UDT do modernizacji dźwigów zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta, na którą składa się: formularz ofertowy wypełniony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego na zdolnościach lub sytuacji którego Wykonawca będzie polegał, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (jeżeli dotyczy). 3) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach