Przetargi.pl
Zakup i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelpin, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 58 536 12 18 , fax. 0 58 536 39 43
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 2 2
    83-130 Pelpin, woj. pomorskie
    tel. 0 58 536 12 18, fax. 0 58 536 39 43
    REGON: 00029609300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl, www.bip.dps-pelplin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i montaż dźwigu osobowego - należy przyjąć opodatkowanie podatkiem VAT w wysokości 8 % Istniejący szyb windowy zlokalizowany jest w środkowej części obiektu, w korytarzu przylegającym do klatki schodowej. Szyb wyposażony jest w urządzenie dźwigowe starego typu, o słabym napędzie. Planowana zmiana ma polegać na demontażu urządzenia dźwigu, odłączeniu od istniejącej instalacji elektrycznej oraz zamontowanie nowego, sprawniejszego urządzenia dźwigowego. Będzie to urządzenie dźwigowe przystosowane do przewozu osób starszych i niepełnosprawnych na wózkach z osobą towarzyszącą. Parametry techniczne planowanego urządzenia dźwigowego: 1. Przeznaczenie: dźwig osobowy 2. Rodzaj napędu: elektryczny 3. Udźwig : 1000 kg 4. Sterowanie: mikroprocesorowe zbiorcze w dwóch kierunkach 5. Prędkość : 1,0 m/s 6. Ilość przystanków ( drzwi) : 4 szt. 7. Wysokość podnoszenia : 10,00 m 8. Głębokość podszybia : 1100 mm 9. Wysokość nadszybia : 2800 mm 10. Wymiary szybu: 1600mmx2450mm (szer. x gł.) 11. Maszynownia: na górnym przystanku, malowany RAL 7032 12. Kabina: nieprzelotowa 13. Wymiary kabiny: 1100mmx2100mmx2100mm 14. Rodzaj drzwi kabinowych: automatyczne, teleskopowe 15. Wymiary drzwi : 900mmx2000mm 16. Zasilanie: prąd trójfazowy, 3-400V/50Hz (4,5Kw) Wykonanie dźwigu. 1. Drzwi kabinowe: stal nierdzewna 2-S012 2. Drzwi przystankowe: stal nierdzewna 2-S012 3. Fotokomórka : w ościeżnicy drzwi kabinowych 4. Ściany kabiny: stal nierdzewna 2-S012 5. Poręcz : wykonana ze stali nierdzewnej 6. Lustro: na jednej ścianie na połowie wysokości 7. Podłoga: wykładzina antypoślizgowa (guma czarna) 8. Piętrowskazywacz: na przystanku podstawowym, na piętrach strzałki kierunku jazdy 9. Wyposażenie: wentylator w kabinie, gong, autodialer-system awaryjnego łączenia się z telefonem alarmowym, interkom z kabiny do szafy sterowej na najwyższej kondygnacji, sygnalizacja przeciążenia, alarm, 2-godzinne awaryjne oświetlenie, automatyczny awaryjny zjazd po zaniku napięcia, możliwość podłączenia do systemu p.poż.,przyciski z alfabetem Braille-a. Wymagania dodatkowe. Zakres zamówienia obejmuje demontaż istniejącego urządzenia windowego, montaż nowego urządzenia, podłączenie urządzenia do istniejącej instalacji elektrycznej. Uwaga: projektowany dźwig różni się wymiarami od obecnego urządzenia dźwigowego. Z tego względu należy przewidzieć wymianę fundamentu pod urządzenie dźwigowe. Po wykonaniu wymiany należy dokonać odbioru technicznego oraz uzyskać dopuszczenie urządzenia do eksploatacji przez Dozór Techniczny. Wymagany okres gwarancji na urządzenie : 36 miesięcy. 3.1 Zakres rzeczowy robót : Dźwig osobowy - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł. Wadium należy wpłacić na konto: Dom Pomocy Społecznej w Pelplinie 55834500060000976820000009. z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: ZAKUP I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO. 1. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego, b) określenie przedmiotu zamówienia, c) nazwę i adres Wykonawcy. 5. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tczew.pl, www.bip.dps-pelplin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach