Przetargi.pl
Zakup i montaż dźwigu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Chojnowie wraz z wykonaniem robót budowlanych

Środowiskowy Dom Samopomocy w Chojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, ul. Mikołaja Reja 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7243465 , fax. 76 7243465
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Chojnowie
    ul. Mikołaja Reja 3 3
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7243465, fax. 76 7243465
    REGON: 02172939000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pcpr.legnica.dolnyslask
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż dźwigu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Chojnowie wraz z wykonaniem robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania do 1 do 2. 1) Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu dźwigu - zadanie 1 : - typ : osobowy dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, - udźwig (kg) - min. 630 - prędkość (m/s) - min. 1 - ilość przystanków - 3 - ilość drzwi szybowych - 3 - ilość dojść - 3 - kabina nieprzelotowa ( szer. x głęb. x wys.) - 1100 x 1400 x 2100 - szyb ( szer. x głęb.) (mm) - 1600 x 1750 - drzwi szybowe - automatyczne, teleskopowe (szer. x wys.) (mm) 900 x 2000 - drzwi kabinowe - automatyczne, teleskopowe (szer. x wys.) (mm) 900 x 2000 - podszybie (mm) 1 250 - nadszybie (mm) 11 200 - bez maszynowni - sterowanie : mikroprocesorowe z regulacją falownikową - zasilanie : prąd trójfazowy, - roboty remontowo - budowlane - projektuje się nowy szyb windowy o wymiarach wewnątrz 160 x 175 cm, ścianki oszklone, - wysokość nad poziomem zero 11,2 m - podszybie głębokości 1,25 m, - ścianki żelbetowe grubości 15 cm - płyta denna żelbetowa 2,15 m x 2,10m. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV : 42416130-5 windy mechaniczne 45313100-5 instalowanie wind 2) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót ogólnobudowlanych - zadanie 2: - roboty rozbiórkowe - 5,4 m3 - przemurowanie przewodów kominowych - 22 m - ścianki działowe - 160 m2 - drobne naprawy papą pokrycia dachu (łaty) - 10 szt - ościeżnice stalowe - 21 szt - drzwi wejściowe drewniane - 38 m2 Roboty wewnętrzne: - tynki wewnętrzne - 14 m2 - przecieranie istniejących tynków wewnętrznych - 614 m2 - licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 27 m2 - malowanie sufitu - 682 m2 - malowanie ścian - 1812 m2 - posadzki - 23 m2 Roboty sanitarne - rurociągi stalowe w instalacji wodociągowej - 236 m - rurociągi miedziane - 131 m - zawory przelotowe - 16 szt Kanalizacja sanitarna - rurociągi z PCV - 25 m - podejścia z rur i kształtek - montaż umywalek - 5 szt - montaż brodzika - 1 szt - montaż WC kompakt - 4 szt Instalacja c.o. - rurociągi c.o. - 27 m - grzejniki płytowe - 6 szt Instalacja gazu - rurociągi - 18 m - piec gazowy wody przepływowej - 4 szt Kody Wspólnego Słownika Zamówień: - 45000000-7 - roboty budowlane - 45215210-2 - roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej - 45330000-9 - hydraulika i roboty sanitarne - 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania - 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien - 28220000-0 - grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze 3. Szczegółowy zakres robót zawiera : - dla zadania 2, dokumentacja projektowa określa zakres robót które będą realizowane w dwu etapach. W niniejszym postępowaniu zakres robót budowlanych określony jest przedmiarze robót. - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt umowy 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - projektem - przedmiarem - siwz - umową 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca ma obowiązek wykonać i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą m.in. : 1) projekty powykonawcze z naniesionymi wszelkimi zmianami, o których mowa w art. 36a ust. 5 Prawa budowlanego, zatwierdzonymi przez autora projektu i inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) uzyskanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę - istotne odstępstwo od projektu, o której mowa w art. 36a ust. 1 Prawa budowlanego, po uprzednim zatwierdzeniu tych zmian przez autora projektu i inspektora nadzoru budowlanego (jeżeli zmiana pozwolenia będzie konieczna), 3) dokumentację odbiorową, w tym: dziennik budowy, protokoły odbiorów robot częściowych, protokoły odbiorów technicznych, wyników badań, pomiarów i prób, aprobat technicznych na wbudowane wyroby i urządzenia, wymagane przepisami certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje, świadectwa dopuszczenia ITB itp., 4) wymagane oświadczenia, instrukcje, instrukcje obsługi urządzeń itp., 5) inną dokumentację , jeżeli jej wykonanie wynika z przepisów prawa, oraz ze SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub umowy na wykonanie robot budowlanych, 10. Wymagania dot. gwarancji: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na zadanie 1 : - dostarczoną windę - gwarancja producenta - montaż windy - 36 m-cy 2) Wykonawca udzieli gwarancji na zadanie 2 : - roboty ogólnobudowlane minimum 36 m-cy - dostarczone urządzenia - gwarancja producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. a) Ustala się wadium dla zadania 1 w wysokości: - 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące zł. b) Ustala się wadium dla zadania 2 w wysokości : - 2 500,00 zł, słownie dwa tysiące pięćset zł. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 34 1130 1033 0018 8163 9020 004 z adnotacją - wadium na dostawę windy (zadanie 1) - wadium roboty budowlane ( zadanie 2) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620) w terminie do godziny 11:00 w dniu składania ofert, sposób przekazania: w pokoju nr 309 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legnicy, pl. Słowiański 1. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.legnica.dolnyslask
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach