Przetargi.pl
Zakup i montaż cyfrowej centrali telefonicznej w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy Placu Rady Europy 1

Biblioteka Śląska w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-021 Katowice, pl. Rady Europy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2083875 , fax. 032 2083720
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Śląska w Katowicach
    pl. Rady Europy 1 1
    40-021 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2083875, fax. 032 2083720
    REGON: 276878007
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż cyfrowej centrali telefonicznej w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy Placu Rady Europy 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż cyfrowej centrali telefonicznej w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy Placu Rady Europy 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja techniczna cyfrowej centrali telefonicznej, który stanowi jednocześnie formularz wymaganych warunków technicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325523103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym przetargu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.SIWZ: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp a) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniana tego warunku: Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu dostaw, tj. wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy (wraz z montażem) centrali telefonicznej o wartości łącznej co najmniej 40000 PLN brutto, w tym jedną dostawę na kwotę co najmniej 20000 PLN brutto. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymienionych w punkcie V.SIWZ dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń Wykonawcy o treści określonej w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych w punkcie VI.SIWZ, według formuły: spełnia/ nie spełnia. Jeżeli z treści ww. oświadczeń oraz dokumentów określonych w punkcie VI.SIWZ wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w punkcie V.SIWZ Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.SIWZ: 1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w punkcie V.SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w terminie wskazanym w punkcie XI.SIWZ i w formie określonej w punkcie VIII.SIWZ: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku nr 2A do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku nr 2B do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. d) Wykaz wykonanych dostaw (wraz z montażem) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWIZ, oraz załączeniem dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.1.c) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.1.c) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, wystawionym w terminie określonym w punkcie VI.2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (zakładka: ogłoszenia o przetargach)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach