Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
ul. Gdańska 26
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
REGON: 19168725300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż barier drogowych na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż barier drogowych na sieci dróg powiatowych będących pod zarządem Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Szczegółowy opis zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż kompletu barier ochronnych, stalowych, przekładkowych, jednostronnych, typu SP-09/4, z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej na słupkach stalowych typu sigma o rozstawie 4,0m w łącznej ilości 732mb wraz z 11szt. zakończeń. Bariera ochronna – urządzenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, stosowane w celu fizycznego zapobieżenia zjechaniu pojazdu z drogi w miejscach, gdzie to jest niebezpieczne, wyjechaniu pojazdu poza koronę drogi, przejechaniu pojazdu na jezdnię przeznaczoną dla przeciwnego kierunku ruchu lub niedopuszczenia do powstania kolizji pojazdu z obiektami lub przeszkodami stałymi znajdującymi się w pobliżu jezdni. Bariera ochronna stalowa - bariera ochronna, której podstawowym elementem jest prowadnica wykonana z profilowanej taśmy stalowej, mająca za zadanie umożliwienie płynnego, wzdłużnego przemieszczenia pojazdu w czasie kolizji w czasie, którego prowadnica powinna odkształcać się stopniowo i w sposób plastyczny. W skład kompletnego zestawu na 6 odcinków o łącznej długości 732m wchodzą następujące elementy: − prowadnica (profilowana taśma stalowa) szt. 183 − słupek Sigma długości 1,65m szt. 158 − słupek Sigma długości 2,47m szt. 31 − przekładka C120 szt. 189 − pas profilowy szt. 183 − wysięgnik szt. 189 − wspornik szt. 189 − zakończenia szt. 11 ¬ śruby, podkładki, światła odblaskowe kpl. 6. Parametry materiału Powierzchnia prowadnicy powinna być gładka i wolna od widocznych wad, bez ubytków powłoki antykorozyjnej. Wszystkie elementy wykonane są ze stali, muszą być zabezpieczone powłoką antykorozyjną (cynkową) nie mniejszą niż 70 µm wg PN-EN ISO 1461:2000, aby zapewnić trwałość powłoki antykorozyjnej na okres od 5 do 10 lat w warunkach normalnych. Kształtowniki stalowe typu Sigma lub dwuteownik powinny być obcięte prostopadle do osi wzdłużnej. Powierzchnia końców kształtownika nie powinna wykazywać rzadzizn, rozwarstwień, pęknięć i śladów jamy skurczowej widocznych nie uzbrojonym okiem. Kształtowniki powinny być wykonane ze stali St3W lub St4W oraz mieć własności mechaniczne według PN-H-84020. Pas profilowy powinien odpowiadać normie PN-H-93461-28 w zakresie wymiarów, masy, wielkości statycznych i odchyłek wymiarów przekroju poprzecznego. Inne elementy bariery, jak wysięgniki, łączniki ukośne, obejmy słupka, wsporniki, podkładki, przekładki, śruby, światła odblaskowe itp. powinny odpowiadać ofercie producenta barier w zakresie wymiarów, odchyłek wymiarów, rozmieszczenia otworów, rodzaju materiału, zabezpieczenia antykorozyjnego. Wszystkie ocynkowane elementy i łączniki przewidziane do mocowania między sobą elementów bariery powinny być czyste, gładkie, bez pęknięć, naderwań, rozwarstwień i wypukłych karbów. Po wykonaniu montażu barier oferent dostarczy niezbędne zaświadczenia o jakości (atesty) na dostarczone materiały, do których wydania producenci są zobowiązani przez właściwe normy PN i BN. 2. Zakres robót i lokalizacja: 1. Droga 1922G Brodnica Dolna strona lewa: 16m strona prawa: 16m 32 m Montaż czoła prowadnicy w odległości 0,5m od obrzeża chodnika. Belki od strony mostu należy wyprowadzić do poręczy mostowych. 2 słupki sigma przedłużone o 50%. Zakończenia obniżone na długości 2 belek na wysokość ok. 20cm nad poziom gruntu. 4 szt. zakończeń 2. Droga 1922G Wieżyca strona lewa: 240m strona prawa: 268m 508 m Montaż czoła prowadnicy w odległości min. 1,0m od krawędzi jezdni. Zakończenia obniżone na długości 2 belek na wysokość ok. 20cm nad poziom gruntu. 4szt. zakończeń 3. Droga 1922G Wieżyca strona prawa: 80m 80 m Montaż czoła prowadnicy w odległości min. 1,0m od krawędzi jezdni, kontynuacja od istniejących barier stalowych. Zakończenie obniżone na długości 2 belek na wysokość ok. 20cm nad poziom gruntu. 1 szt. zakończeń 4. Droga 1908G Zawory strona lewa: 112m 112 m Montaż czoła prowadnicy w odległości 0,75m od krawędzi jezdni. Wszystkie słupki sigma przedłużone o 50%. Zakończenia obniżone na długości 2 belek na wysokość ok. 20cm nad poziom gruntu. 2 szt. zakończeń 3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 4. Do obowiązku Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 5. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarach robót nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 6. Wykonawca musi uporządkować teren robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233280-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ(jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż barier drogowych na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2020-10-01 - USTAWIENIE DROGOWYCH BARIER OCHRONNYCH W PASIE DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU REJON W TCZEWIE
Dodano: 2020-06-18 - Ustawienie, remont i naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części.
Dodano: 2020-06-04 - Budowa stalowych barier ochronnych na drogach miasta Gdańska.
Dodano: 2019-10-21 - Remont barier stalowych oraz betonowych (z wymianą na stalowe) uszkodzonych podczas nawałnicy 11-12 sierpnia 2017 r.
Dodano: 2017-10-11